کد خبر : 316309
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
-

راشفورد: می‌خواهم ۲۳ گل بزنم

راشفورد: می‌خواهم ۲۳ گل بزنم

مهاجم شیاطین سرخ از گلزنی و درخشش در دیدار برابر ناتینگهام راضی است و تاکید کرد که می‌خواهد در فصل جاری ۲۳ گل به ثمر برساند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بی تی اسپورت، منچستر یونایتد در دیدار برابر ناتنگهام فارست توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند. راشفورد یکی از بازیکنان برتر این میدان بود که توانست گل نخست را برای تیمش به ثمر برساند.

او بعد از بازی گفت: خوشبختانه سطح کیفی ما بازی به بازی در حال بهتر شدن است و این واقعا خوشحال کننده است. باید به این روند خوب خود ادامه دهیم. ما نسبت به فصل قبل کاملا تغییر کرده‌ایم و اکنون تیم متفاوت تری شده‌ایم.

راشفورد ادامه داد: از شرایط کنونی خود در منچستریونایتد لذت می‌برم و می‌خواهم از فرصتی که به دست می‌آورم نهایت استفاده را ببرم. بسیار خوشحالم که در این بازی گلزنی کردم و باید قدر موقعیت‌هایی را که به دست می‌آورم بدانم چرا که شرایط در بازی های بعدی فرصت بازی به من نرسد.

او درباره پیش بینی خود از فصل جاری گفت: من آماری را برای خود در نظر گرفته‌ام که تلاش می‌کنم تا به آنها برسم. باید در این فصل بیشتر از همه فصل های قبل گلزنی کنم. براین باور هستم که ۲۲ یا ۲۳ گل به ثمر خواهم رساند.

منچستر یونایتد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۲۹ امتیازی شد تا در رده پنجم جدول رده بندی قرار گیرد و فاصله اش را با تیم صدرنشین به ۱۱ امتیاز کاهش دهد.

راشفورد: می‌خواهم ۲۳ گل بزنم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + نوزده =