کد خبر : 316267
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
-

دیپلماسی آموزشی در مازندران تدوین می‌شود

دیپلماسی آموزشی در مازندران تدوین می‌شود

وزیرآموزش و پرورش گفت:برنامه دیپلماسی آموزشی آموزش و پرورش در مازندران تا ۱۵ روز آینده تدوین خواهد شد و این اقدام کشوری و برای طرح های بین المللی پژوهشی گرد هم خواهند آمد.

به گزارش عصرقائم، یوسف نوری در سفریک روزه خود به مازندران از پروژه های نیمه کاره شهرستان آمل  بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کیفیت آموزشی استان در جایگاه خوبی است و باید  مورد توجه مسولین قرار گیرد، برای تحقق این امر برنامه ویژه‌ای داریم.

وی با بیان اینکه مازندران ظرفیت خوبی در اجرای طرح های آموزشی و پژوهشی دارد، عنوان کرد: برنامه دیپلماسی آموزشی آموزش و پرورش در مازندران تا ۱۵ روز آینده تدوین خواهد شد این اقدام کشوری و برای طرح های بین المللی پژوهشی گرد هم خواهند آمد.

وزیر آموزش و پرورش دانشگاههای فرهنگیان را در اولویت خواند و اظهار کرد: مباحث تربیتی در اولویت دانشگاه فرهنگیان است، البته برای افزایش رشته برنامه های در این دانشگاه در دست بررسی است.

وی  درخصوص زیرساخت مدارس در آمل، اظهار کرد:  آمل یکی از شهرستان های خوش نام است، سه پروژه نیمه کاره بازدید انجام شد، مدرسه ابن سینا تقریبا تا دهه فجر تمام خواهد شد شود تا زودتر از این ظرفیت استفاده شود.

نوری ادامه داد: مدرسه صفایی است تا پایان خردادماه به اتمام خواهد رسید، مدرسه۱۲ کلاسه انقلاب نیز که به ساخت دهه چهل می رسد باید از زیربنا ساخته شود.

وزیر آموزش و پرورش برای بازدید طرح های عمرانی و اموزشی در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرد و در یادواره ۱۰۰ شهید در روستای کمانگرکلای هرازپی آمل سخنرانی کرد.

در  این بازدید سید محمود حسینی پور استاندار مازندران به اتفاق  نماینده شهرستان آمل در مجلس، فرماندار شهرستان آمل و کمالی مدیر کل آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

دیپلماسی آموزشی در مازندران تدوین می‌شود/افزایش رشته‌ها در دانشگاه فرهنگیان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =