کد خبر : 316159
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
-

در جنگ قرار داریم

در جنگ قرار داریم

نشست هم اندیشی امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با دانشجویان دوره ۳۳ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در نشست هم اندیشی با دانشجویان دوره ۳۳ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس)، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، با بیان اینکه ما الان در جنگ قرار داریم، گفت: در جنگ هر کس که بواسطه گفتن یا نگفتن مطلبی و همچنین انجام کار یا عدم انجام فعلی به دشمن کمک کند یا موجب سوءاستفاده دشمن شود در جایگاه خادم نیست.

وی افزود: این گفتن و نگفتن‌ها، فعل و ترک فعل‌ها، جایگاه افراد را در برابر خداوند، تاریخ و مردم مشخص می‌کند، اینکه برای کشور و ملت فداکاری کرده‌ یا خوراک برای دشمن تهیه کرده‌اند.

در این نشست دانشجویان حاضر نیز ضمن بیان دیدگاه ها و راهکارهای مد نظر، سوالات خود را با فرمانده کل ارتش مطرح و پاسخ را دریافت کردند.

امیر سرلشکر موسوی نیز با استقبال از دیدگاه های مطرح شده در این دیدار، ضمن تبیین اهداف و راهبرد های ارتش در حوزه‌های گوناگون، در مورد موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان با آن‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو کرد.

 در جنگ قرار داریم/ کسی که در جنگ موجب سواستفاده دشمن شود خادم نیست

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =