کد خبر : 315936
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
-

کرونا در ایران طی هفته‌ای که گذشت

کرونا در ایران طی هفته‌ای که گذشت

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مجموع بیماران کووید۱۹ به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۳۱ نفر و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴ هزار و ۶۷۳ نفر رسیده است.

به گزارش عصرقائم، تا امروز سوم دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور  به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است.

همچنین تا امروز (۳ دی ماه ۱۴۰۱)، متاسفانه مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹، ۱۴۴ هزار و ۶۷۳ نفر بوده است.

در عین حال بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، از شنبه هفته گذشته (۲۶ آذر ماه) تا شنبه هفته جاری (۳ دی ماه)،  بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است. همچنین آمار جان‌باختگان طی این مدت ۱۴ نفر بوده است.

طی هشت روز گذشته، میزان فوتی‌های کرونایی به این صورت بوده است؛ شنبه ۲۶ آذر ماه دو فوتی، یکشنبه ۲۷ آذر سه فوتی، دوشنبه ۲۸ آذر صفر فوتی، سه‌شنبه ۲۹ آذر سه فوتی، چهارشنبه ۳۰ آذر پنج فوتی، پنجشنبه یک دی ماه صفر فوتی، جمعه دو دی ماه یک فوتی و امروز سوم دی نیز صفر فوتی کرونایی گزارش شده است و مجموعا ۱۴ فوتی طی هشت روز گذشته گزارش شده است.

خوشبختانه از ابتدای پاندمی در کشور تا کنون، ۷ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۹۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در زمینه تزریق واکسن نیز تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۵۵۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۹۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۴۰۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۷۵۴ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در کشور در وضعیت قرمز نیست. همچنین سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۶۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کرونا در ایران طی هفته‌ای که گذشت/۱۴ فوتی طی ۸ روز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =