کد خبر : 315919
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
-

امروز برای جلوی از نفوذ نیازمند فداکاری فاطمی هستیم

امروز برای جلوی از نفوذ نیازمند فداکاری فاطمی هستیم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اغتشاش گران تلاش دارند جلوی نفوذ و گسترش منطقه ای انقلاب اسلامی را بگیرند و انقلاب را از درون زمین گیر کنند،‌ گفت: امروز نیاز به فداکاری فاطمی است و باید فدایی ولایت باشیم.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم اقامه عزای فاطمی سربازان وظیفه سپاه ناحیه ساری در حسینیه عاشقان کربلا ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و ۴۳شهید مدافع حرم استان مازندران،‌با بیان اینکه در تاریخ معاصر ملت ایران اسلامی جنگ ها و توطئه افکنی هایی را از استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی شاهد بوده اند،‌اظهار کرد: شهدای بیشماری در دفاع مقدس،‌دفاع از حرم، دفاع از امنیت،‌ ترور و… تقدیم نظام شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: ضد انقلاب خسارت های اقتصادی و فرهنگی در این حوادث بر ملت ایران عزیز تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و نظامی از جمله سربازان گمنام امام زمان(عج) و بسیجیان و سپاهیان در این حوادث زحمات و تلاش های زیادی را متحمل شدند که با درایت و رأفت با اغتشاش گران برخورد کردند، افزود: در این حوادث افرادی که جوانان را به انحراف کشیده و زمینه کشته شدن عده ای بیگناه را فراهم کردند گرفتار آتش جهنم خواهند شد.

محمدی لائینی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در خصوص اهمیت واگذاری خلافت به حضرت علی(ع) در جمع زنان مدینه فرمودند: «بخدا سوگند اگر امر خلافت با او بود هر گاه مردم از جاده حق منحرف مى شدند و از پذیرش دلیل روشن سرباز مى زدند، آنها را با نرمى و ملایمت به سوى منزل مقصود سیر مى داد سیرى که هرگز آزار دهنده نبود، نه مرکب ناتوان مى شد، و نه راکب خسته و ملول.و سرانجام آنها را به سرچشمه آب زلال و گوارا وارد مى ساخت، نهرى که دو طرفش مملو از آب بود، آبى که هرگز ناصاف نمى شد سپس آنها را پس از سیرابى کامل باز مى گرداند و سرانجام او را در پنهان و آشکار خیرخواه خود مى یافتند. او هرگز از دنیا بهره نمى گرفت، و از آن سودى جز سیراب کردن تشنه کامان و سیر نمودن گرسنگان نداشت.و در این جا دنیا پرست از زاهد، و راستگو از دروغگو، براى همه آنها روشن مى شد، گفت: امروز عده ای به دنبال در دست گرفتن حکومت هستند و در ظاهر خود را همراه مردم نشان می دهند اما در باطن به دنبال دریافت ویزای آمریکا هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه طرفداران باطل گرفتار خسران مى شوند، افزود: آیندگان دریافت خواهند کرد که پیشینیان چه ظلم هایی به ملت روا داشتند. تمام این جنگ ها نتیجه انحرافی است که در گذشته روی داد. بدین معنی که اگر بعد پیامبر(ص) حضرت علی(ع) عنان خلافت را در دست می گرفتند امروز شاهد این ظلم ها نبودیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه اغتشاش گران تلاش دارند جلوی نفوذ و گسترش منطقه ای انقلاب اسلامی را بگیرند و انقلاب را از درون زمین گیر کنند،‌ خاطرنشان شد: امروز نیاز به فداکاری فاطمی است. باید فدایی ولایت باشیم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) قربانی و هزینه ولایت شد،‌ گفت: تبعیت و حمایت از ولایت باید مورد توجه همگان باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه اغتشاش گران در این حوادث اخیر ولایت فقیه را نشانه رفتند،‌ افزود: هرگز شعار معیشتی و نارضایتی از گرانی ها و… از احدی در جمع اغتشاش گران شنیده نشد چرا که آنها فقط دنبال زدن ولایت هستند.

امروز برای جلوی از نفوذ نیازمند فداکاری فاطمی هستیم/فدایی ولایت باشیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =