کد خبر : 315889
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
-

نشست هیئت اقتصادی وزارت خارجه با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی گینه

نشست هیئت اقتصادی وزارت خارجه با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی گینه

مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه، در سفر به گینه با ممودو بلده، رئیس اتاق بازرگانی جمهوری گینه و برخی از فعالان اقتصادی و تجار این کشور اقدام به برگزاری یک نشست نمود.

به گزارش عصرقائم، در این نشست، ممودو بلده، رئیس اتاق بازرگانی گینه گفت: تلاش داریم از فرصت حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه ایران که به دنبال پویا نمودن و استحکام بخشی به روابط هستند، بهترین استفاده را ببریم.

وی تاکید کرد با حضور در این نشست، به دنبال نشان دادن اراده عملی خود برای توسعه مناسبات هستیم. همچنین به تمام پیشرفتهای ایران در حوزه‌های گوناگون آگاهی داریم و میخواهیم سطح روابط دوجانبه را به نقطه مطلوب برسانیم.

صفری، نیز ضمن اشاره به اهمیت این نشست و ظرفیت بالای بخش خصوصی دو کشور جهت افزایش سطح مناسبات فیمابین، زمینه‌های همکاری میان دو کشور را بسیار بالا دانسته و ابراز داشت، محصولات ایرانی ارائه شده به گینه میتواند هم در گینه و هم در منطقه غرب آفریقا به بازارهای مصرف ارائه گردد.

در ادامه این نشست، برخی از فعالان اقتصادی و تجار کشور گینه، ضمن تشکر و قدردانی از فرصت ارزشمند حضور معاون دیپلماسی اقتصادی در جمع تجار گینه‌ای، به حوزه های فعالیت خود و علاقه‌مندی به برقراری روابط تجاری با جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند.

نشست هیئت اقتصادی وزارت خارجه با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی گینه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + سه =