کد خبر : 315840
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
-

رمز استقلال برای قهرمانی

رمز استقلال برای قهرمانی

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اتحاد و یکدستی، رمز موفقیت آبی‌های پایتخت برای تکرار قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر است.

به گزارش عصرقائم، احمد منشی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو ، درباره تساوی ۲ بر ۲ استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۹ پایتخت اظهار کرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. متاسفانه دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال دیدش روی ضربه‌های کاشته خوب نبود و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، استقلال برنده از زمین خارج می‌شد. حسینی نتوانست واکنش‌های مناسبی داشته باشد. استقلال در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارد و مهره‌های مناسبی دارد. امیدوارم استقلال در هفته‌های آینده بتواند امتیازات لازم را به دست بیاورد و جبران کند.

منشی‌زاده با اشاره یکدست بودن تیم استقلال در میدان خاطرنشان کرد:‌ استقلال در کارهای تیمی عملکرد خوبی دارد اما مشکل تیم در گل زدن است. الان استقلال فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و موقعیت‌سازی می‌کند اما به گل نمی‌رسد. این مشکل برای کل فوتبال ایران است. استقلال اگر بتواند تمرکز مناسبی در بازی‌های آینده داشته باشد، می‌تواند قهرمانی خود را در رقابت‌های لیگ برتر تکرار کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، ‌درباره عملکرد هجومی استقلال تاکید کرد: ارسلان مطهری بازیکن خوبی است. استقلال مهاجمان خوبی دارد و فکر می‌کنم بازیکنان استقلال در یک سطح هستند غیر از محبی که فکر می‌کنم سطحش از بقیه بازیکنان بهتر است. به طور کلی استفاده از مهره‌های هجومی تیم، بستگی به سرمربی دارد که چطور می‌خواهد از آن‌ها استفاده کند.

منشی‌زاده افزود: استقلال الان تیم یکدستی است و نمی‌شود به طور خاص گفت در یک جای خاصی مشکل دارد. آبی‌ها تیم محکمی دارند و همه چیز بستگی به مربی دارد که چطور از بازیکنانش استفاده کند. در حال حاضر استقلال تیم خوبی دارد و اگر این روند را ادامه پیدا کند، می‌تواند به موفقیت برسد.

او در پایان با تاکید به یکپارچگی آبی‌پوشان پایتخت افزود: اتحاد و یکدست بودن، رمز موفقیت استقلال است و این مساله هم به مربی تیم برمی‌گردد که شرایط تیم را به چه شکل پیش ببرد. اگر سرمربی بتواند بازیکنان را جمع و جور کند و شرایط تیم به شکل درستی پیش برود، استقلال باز هم می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد.

رمز استقلال برای قهرمانی/ چه چیزی استقلال را از پیروزی در داربی محروم کرد؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + بیست =