کد خبر : 315715
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
-

تن هاخ: بازیکنان بعد از جام جهانی تشنه پیروزی هستند

تن هاخ: بازیکنان بعد از جام جهانی تشنه پیروزی هستند

سرمربی هلندی منچستر یونایتد از پیروزی شاگردانش در دیدار برابر برنلی در جام اتحادیه انگلیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از BBC، منچستر یونایتد در دیدار برابر برنلی در جام اتحادیه انگلیس با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد.

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی شیاطین سرخ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد. او بعد از بازی گفت: برابر یک تیم خوب به میدان رفتیم و خوشبختانه به پیروزی دست پیدا کردیم. فشار آوردن برابر برنلی سخت است اما ما این کار را انجام دادیم. ما در بازپس گیری توپ و روی نبردهای هوایی خوب کار کردیم و می‌توانیم بهتر از این هم ظاهر شویم. باید در بازی‌های بعدی پیشرفت کنیم با این حال من از عملکرد بازیکنان راضی و از این پیروزی خوشحال هستم.

او ادامه داد: بازیکنان بعد از جام جهانی تشنبه موفقیت و پیروزی شده‌اند. دیدن گل راشفورد لذت بخش بود. به نظرم راشفورد تهدیدی همیشگی برای حریفان است. او هم در دریبل خوب است و هم سرعت بالایی دارد. او زیاد در میدان می‌دود و این برای تیم خوب است.

تن هاخ درباره زمان بازگشت بازیکنان ملی‌پوش گفت: در آرژانتین هم‌چنان جشن قهرمانی است و باید دید که چه زمانی بازیکنان برمی‌گردند. لیگ جزیره آماده از سرگیری دوباره است و ما هم آماده رقابت هستیم.

او درباره احتمال فروش باشگاه گفت: از من این سوال‌ها را نپرسید چرا که این تخصص من نیست. درباره مسائل فوتبالی از من سوال کنید.

تن هاخ: بازیکنان بعد از جام جهانی تشنه پیروزی هستند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =