کد خبر : 315510
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
-

پایان کاراته آسیایی ازبکستان

پایان کاراته آسیایی ازبکستان

یک نقره و ۳ برنز پایان کار کاراته مازندران در پیکارهای قهرمانی آسیا در ازبکستان بود.

به گزارش عصرقائم، تاشکند ۲۰۲۲ برای کاروان ایران خوب تمام نشد که قهرمانی را در مجموع رده های سنی از دست داد ولی برای مازندران با ۵ مدال رنگارنگ سپری شد.

کاراته کای بابلی صاحب نشان نقره رقابت های رده های سنی قهرمانی آسیا شد که تنها نشان مردان مازندران هم هست. محمد امین الاسلامی موفق شد در پیکارهای قهرمانی آسیا با شکست تمامی حریفان به فینال برسد اما مغلوب حریفی از کشور میزبان شد‌. الاسلامی از شاگردان مربی زحمتکش ظرافت است و اولین مدال آسیایی دوران قهرمانی اش را گرفت.

دختر پرتلاش ساروی بر سکوی دوم رقابت های زیر ۲۱ سال کاراته آسیا ایستاد، کیمیا یوسفی در این پیکارها که در تاشکند ازبکستان در جریان است، در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره شد. مدال کیمیا بهترین نشان تاریخ کاراته ساری در رقابت های قاره ای است.

یک شکست خفیف برابر حریف کشور میزبان نگذاشت تا حنانه صالحی طلایی شود ولی برنز را از دست نداد. دختر قهرمان و شایسته ساروی صاحب مدال برنز رقابت های کاراته آسیا در رده سنی زیر ۲۱ سال و در اولین نوبت حضورش در پیکارهای بین المللی شد.

معصومه محسنیان یکی از بهترین چهره های کاراته مازندران با بد اقبالی به دنبال یک شکست خفیف مقابل رقیبی از تایوان از گردونه رقابت ها حذف شد و با همان یک شکست وداعی ناباورانه با قهرمانی آسیا داشت.

یوسفی، صالحی و محسنیان از شاگردان لاله صمدی مربی زبده و کاربلد هستند که در آکادمی نریمان که انگار پایگاه قهرمان پروری ساری و مازندران است، کاراته را آموختند.

دختر کاراته کای قائمشهر به مدال برنز آسیا دست پیدا کرد. مهلا صداقت که اولین تجربه بین المللی خود را سپری می کرد به برنز وزن به اضافه ۵۴ کیلوگرم نوجوانان رسید.

در بزرگسالان فاطمه سعادتی برنزی شد که تنها مدال انفرادی گروه بزرگسالان مازندران است. از سعادتی انتظار به فینال رسیدن را داشتیم.

در کومیته تیمی بانوان هم ایران از دستیابی به مدال بازماند که یعنی مبینا کاویانی شکست خورد.

سعادتی، کاویانی و صداقت از شاگردان فاطمه چالاکی پرافتخارین کاراته کای مازندران هستند که به جرگه مربیان پیوسته و قهرمانانی از جنس خود معرفی می کند.

پایان کاراته آسیایی ازبکستان/ ۵ مدال رنگارنگ برای مازندرانی ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − شش =