کد خبر : 315587
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
-

از فریاد و گلزنی چشمی تا آغوش ترابی و گل‌محمدی

از فریاد و گلزنی چشمی تا آغوش ترابی و گل‌محمدی

پس از گلزنی پرسپولیس در داربی ۹۹ پایتخت، مهدی ترابی، یحیی گل‌محمدی را در آغوش گرفت.

به گزارش عصرقائم، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پیش از آغاز بازی، از رضا کرمانشاهی، داور پیشکسوت فوتبال ایران تقدیر شد. او پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از دنیای داوری فوتبال خداحافظی کرد.

پیش از آغاز بازی، بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال با یحیی گل‌محمدی خوش و بش کوتاهی داشت.

پرویز مظلومی، حسین خبیری، حجت کریمی از افراد شاخص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند که به ورزشگاه آزادی آمدند تا داربی پایتخت را از نزدیک تماشا کنند. هم‌چنین منصور قنبرزاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

در نیمکت ذخیره استقلال، ‌ سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده، زبیر نیک‌نفس، پیمان بابایی، رضا میرزایی، مهدی قایدی، سینا سعیدی‌فر و امیرعلی صادقی حضور دارند.

هم‌چنین در نیمکت پرسپولیس، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، مهدی عبدی، سینا اسدبیگی، حامد پاکدل، وحدت حنانوف، محمد عمری، سیامک نعمتی، سیامک نعمتی و احمد نعمتی حضور دارند.

در یکی از موقعیت‌های ابتدایی تیم پرسپولیس، ‌ روزبه چشمی بر سر بازیکنان استقلال فریاد زد و نسبت به موقعیت‌سازی حریف هشدار داد.

پس از گلزنی گولسیانی در دقیقه ۱۵ مسابقه، بازیکنان پرسپولیس حلقه شادی ایجاد کردند و مهدی ترابی به سمت یحیی گل‌محمدی رفت و شادی پس از گل خود را با او تقسیم کرد.

در دقیقه ۱۹ مسابقه، سعید مهری روی تکل خشنی که روی کمال کامیابی‌نیا داشت، توسط داور مسابقه جریمه شد و کارت زرد دریافت کرد.

یحیی گل‌محمدی و ریکاردو ساپینتو به طور مداوم کنار خط حضور داشتند و نکات فنی مد نظر خود را به بازیکنان تیم‌شان گوشزد کردند.

پس از گلزنی روزبه چشمی در دقیقه ۳۰ مسابقه، ریکاردو ساپینتو به سمت تمام اعضای کادر فنی رفت و آن‌ها را در آغوش گرفت. هم‌چنین استقلالی‌های حاضر در زمین حلقه شادی شکل دادند و روزبه چشمی توپ مسابقه را وارد لباس خود کرد و به خوشحالی پرداخت.

در حاشیه داربی پایتخت، یک فرد قصد ورود به جایگاه تماشاگران داشت که با دخالت پلیس، فرد مورد نظر به بیرون از ورزشگاه هدایت شد.

از فریاد و گلزنی چشمی تا آغوش ترابی و گل‌محمدی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =