کد خبر : 315382
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
-

دنیای بدون اسلام، جهنم دردناک زنان

دنیای بدون اسلام، جهنم دردناک زنان

دنیایی را که سردمداران غرب برای خروج اسلام ناب محمدی(ص) از آن تدارک می‌بینند، جهنم دردناکی بویژه برای زنان است که بزم آرای شهوات جنسی و عیاشی شان خواهند بود.

به گزارش عصرقائم، آمریکا در کمیسیون زنان سازمان ملل متحد، که در حوزه تخصصی حقوق زنان فعالیت می‌کند، خواستار اخراج ایران شد و با هزینه و لابی‌گری زیاد توانست خواسته خود را عملی کند و این در شرایطی است که در آمریکا و عربستان بدترین فشارها و محدودیت‌ها متوجه زنان است و در غرب به خصوص آمریکا، هر چند ثانیه، یک زن یا دختر مورد تجاوز و قتل قرار می‌گیرد، آنچنانکه منابع رسانه‌ای آمریکا اعلام می‌کنند، بیش از ۸۶درصد دختران و زنان آمریکایی یک یا چند بار مورد آزار و تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند و فضای عمومی کشور برای بانوان بسیار ناامن و خطرناک است.

کمیسیونی برای حذف فضیلت‌ها
کمیسیون زنان سازمان ملل از سال ۱۹۴۶ میلادی با هدف برابری جنسیتی و کمک به پیشرفت زنان تشکیل شده‌است، از نمایندگان ۴۵ عضو سازمان ملل متحد تشکیل می‌شود. این نمایندگان بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی؛ آفریقا ۱۳ عضو، آسیا ۱۱ عضو، آمریکای لاتین و کارائیب ۹ عضو، اروپای شرقی ۴ عضو، اروپای غربی و دیگر کشورها ۸ عضو برای یک دوره چهار ساله انتخاب می‌شوند.

در عربستان، مخوف‌ترین سخت گیری‌ها علیه زنان اعمال می‌شود و تا سال‌های اخیر زنان و دختران در عربستان حق داشتن شناسنامه و شرکت در فعالیت‌های اجتماعی و حتی رانندگی را نداشتند و این کشور استبدادی به برکت دلارهای نفتی توانست در کنار انواع جنایاتی که در حق شیعیان و اهل سنت در داخل کشور و فجایعی که در سطح کشورهای اسلامی با تشکیل و حمایت از گروه‌های وهابی همچون داعش، جبهه النصره، بوکوحرام و…، همچنین جنایات روزانه در یمن انجام می‌دهد که تاکنون هزاران زن و کودک قربانی شده و میلیون‌هها نفر آواره و بی‌خانمان شده‌اند، این رژیم سفاک باید در کمیسیون زنان سازمان ملل بدلیل حمایت آمریکا از این گاو شیرده باشد و به ریش همه اعضاء این کمیسیون و قدرت‌های حاکم بر سازمان ملل بخندد!.

وای به روزی که دزدان نگهبان شوند!
اسلام وهابی- سعودی، که اسلام قلابی است، برای اسلام هراسی مورد حمایت جدی صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا قرار دارد و اسلام ناب محمدی(ص)، که ایران اسلامی مدافع و ناشر آن است، در نقطه مقابل شیطان بزرگ، آمریکای متجاوز قرار دارد و کاملاً طبیعی است که آمریکا و اذنابش حضور جمهوری اسلامی در کمیسیون زنان را مغایر اهداف شهوانی خود و سیاست تخریب بنیان خانواده می‌دانند و با حضور او در این کمیسیون مخالفت کنند و برای توجیه خلاء حضور اسلام در این کمیسیون، به حضور عربستان و برخی کشورهای اسلامی استدلال کند که دقیقاً یک توجیه عوام‌پسندانه و فریبنده است؛ چراکه هیچگاه و بهیچوجه حاکمان وهابی عربستان، مبین و نماد اسلام نبوده بلکه مخالف اسلام و پیامبر و اهلبیت معصومش هستند و در مسیر مخالفت و عناد با این خاندان چیزی تاکنون کم نگذارده‌اند.

نگرش جنسیتی، خیانت به بشریت است
اسلام و انقلاب اسلامی ملت بزرک ایران معتقد است که نگاه جنسیتی به زنان، اولین انحراف در تصمیم‌سازی برای فعالیت‌های رشددهنده و خلاقانه بانوان است. زنان همانند مردان از حقوق مساوی اجتماعی برخوردارند و متناسب با استعدادهای ذاتی خود امکان رشد و تعالی را دارا هستند. نگاه جنسیتی به زنان، بسترساز استثمار و بهره‌کشی جنسی و ایجاد فساد در جامعه و نابودی خانواده و تعادل و توازن جامعه می‌شود. اسلام معتقد است زنان پاکدامن می‌توانند مردان با غیرت و فداکار را تربیت کنند، آنچنانکه امام خمینی(ره) می‌فرمود که از دامن زن مرد به معراج می‌رود.
این زنان عفیفه و پاکدامن هستند که قادرند فرزندان رشید و ایثارگر و ظلم و فسادستیز پرورش دهند. تاریخ و وضعیت کنونی بسیاری از جوامع موید این اصل ثابت شده است که جرم و جنایت محصول سوءتربیت فرزندانی است که یا نتیجه طلاق بوده و یا فرزندان نامشروع هستند. بنابراین، همه آنانی که در مسیر جنسیت و سکس زنان تلاش می‌کنند، خائنان واقعی جوامع بشری‌اند که عمود خیمه خانواده را متزلزل و سپس متلاشی می‌نمایند. به استناد آمار مجامع بی‌نظر جهان، رژیم سعودی سالهاست که به ربودن زنان سعودی و زندانی کردن آنها صرفا به دلیل حق خواهی و فعالیت های مدنی دفاع از حقوق بشر ادامه می دهد.

ناقض‌ترین‌ و متجاوزترین‌ها، مدافعان حقوق زنان شدند!
اما در حکومت اسلامی ایران، آنچه که مورد اذعان دشمنان انقلاب برگرفته کم فروغ از واقعیت‌های روشن زندگی بانوان در نظام اسلامی و آزادی زنان در پیمودن یک زندگی با ارزش و تعالی‌بخش، چیزی نیست که قابل کتمان حتی برای شهروندان کشورهای غربی باشد. امروزه بدلیل نگاه بالنده انقلاب اسلامی به بانوان که منبعث از نظرگاه فطری اسلام و سیره نبی مکرم و امامان معصوم، صلوات‌الله علیهم اجمعین است، قابل مقایسه با هیچ کشوری در جهان نیست.

صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی و به‌خصوص در آمریکا، صاحبان اصلی صنعت پورنو و تولید فیلم‌ها و کلیپ‌های مبتذل و نشر دهنده فجیع‌ترین ارتباطات جنسی و صنعت تن‌فروشی و تجارت کثیف فروش جنسی در جهان هستند. طبیعی است وقتی در کمیسیون زنان سازمان ملل، صهیونیست‌ها و آمریکائی‌ها سردمدار و اداره کننده این کمیسیون باشند، دیگر جایی برای جمهوری اسلامی ایران باقی نخواهد ماند؛ چراکه این کمیسیون در درجه اول، آزادی جنسی و بدون قید و شرط را برای دختران و زنان تجویز و ترویج می‌کند، که در واقع گسترش فاجعه زنازادگی و به دنیاآمدن فرزندان نامشروع و بدون پدر است که این بچه‌ها، تشکیل دهنده سپاه شیطان برای ارتکاب انواع جنایات خواهند بود.

دنیای بدون اسلام، جهنم دردناک زنان/وای به روزی که دزدان نگهبان شوند!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =