کد خبر : 315388
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
-

دمبله: جام را می‌خواهیم

دمبله: جام را می‌خواهیم

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد که قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ را می خواهد. او همچنین به ستایش از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آرژانتین خواهد رفت و این بازی قرار است که روز یکشنبه برگزار شود.

عثمان دمبله یکی از بازیکنان کلیدی فرانسه در بازی فینال خواهد بود که در جام جهانی عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

دمبله درباره ابتلای چند هم تیمی خود به آنفلوانزای شتری گفت: من که از این بیماری ترسی ندارم. اوپامکانو و رابیو به این ویروس مبتلا شدند و من یک لیوان چای به همراه عسل و زنجبیل به آنها دادم و وضعشان بهتر شد(باخنده). امیدوارم که آنها به بازی برسند و مشکلی نداشته باشند. ما احساس نگرانی نداریم و امیدوارم که بیماری مشکلی را به وجود نیاورد.

او درباره عملکرد خود در جام جهانی گفت: به نظرم می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم. گاهی اوقات مصلحت تیم مهم تر است و نباید به خود فکر کرد. به نظرم موفقیت تیم از آمار فردی بازیکنان مهم تر است. من قبل از جام جهانی هم گفتم که قهرمانی در این رقابت بزرگ را می خواهم. از ‌حضور در میدان بسیار خوشحال هستم. ما تیم یک دل و هماهنگی هستیم و بازیکنان رابطه بسیار خوبی با هم دارند.

دمبله درباره رابطه‌اش با مسی گفت: من چهار سال در بارسلونا با او همبازی بودم. مسی یک بازیکن استثنایی است. او و اینیستا باعث شدند تا به بارسلونا علاقه‌مند شوم. او بسیار آرام است و به دیگر بازیکنان کمک زیادی می کند. مسی رابطه خوبی با بازیکنان جوان داشت. او همواره از من می خواست که در میدان آرام باشم. دست به هرکاری می‌زنیم تا او در فینال کمتر توپ را لمس کند. ما برای کشورمان می جنگیم و قهرمانی در جام را می خواهیم. باتوجه به کارنامه درخشانی که مسی دارد بهتر است که او هم یک قهرمانی در جام جهانی را داشته باشد اما ما قهرمانی در این جام را می خواهیم.

دمبله: جام را می‌خواهیم/ هر کاری می‌کنیم در فینال به مسی توپ نرسد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − یازده =