کد خبر : 315491
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
-

دقیقه ۲۰؛ کرواسی یک – مراکش یک

دقیقه ۲۰؛ کرواسی یک – مراکش یک

تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند.

به گزارش عصرقائم، در دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ملی کرواسی و مراکش به مصاف هم رفتند که گزارش زنده این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

داور: عبدالرحمان ال جاسم (قطر)

ورزشگاه: خلیفه

گل: یوسکو گواردیول (دقیقه ۷) برای کرواسی و اشرف داری (دقیقه ۸) برای مراکش

کارت زرد:

کارت قرمز:

ترکیب کرواسی: دومینیک لیواکوویچ (دروازه‌بان)،‌ جوزپ استانیشیچ، ایوان پریشیچ، لوورو مایر، متئو کواچیچ، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، مارکو لیوایا، میسلاو اورسیچ، یوسکو گواردیول و جوزپ سوتالو.

ترکیب مراکش: یاسین بونو (دروازه‌بان)، جواد الیمیق، اشرف داری، اشرف حکیمی، یحیی عطیه‌الله، سفیان آمرابات، عبدالحمید صابیری، بلال الخنوس، حکیم زیاش، سفیان بوفال و یوسف النصیری.

نیمه نخست

این بازی در ساعت ۱۸:۳۰ با سوت داور قطری آغاز شد.

در دقیقه ۲ این مسابقه، یاسین بونو روی یک اشتباه در محوطه جریمه، نزدیک بود دروازه خودی را باز کند اما ضربه این بازیکن به کرنر رفت تا این دروازه‌بان از یک اشتباه مرگبار نجات پیدا کند.

در دقیقه ۷ این مسابقه، یوسکو گواردیول روی یک ضربه سر در محوطه جریمه مراکش، موفق شد گل زودهنگام مسابقه را به ثمر برساند تا بازی با برتری یک بر صفر کرواسی پیش برود.

یک دقیقه بعد، مراکش به گل تساوی رسید. اشرف داری روی ارسال بازیکن مراکش از سمت راست محوطه جریمه کرواسی، موفق شد گل تساوی بخش بازی‌ را به ثمر برساند.

حملات تیم ملی کرواسی پس از به ثمر رسیدن گل تساوی ادامه داشت و در دقیقه ۱۸ مسابقه، روی ارسال ایوان پرشیچ، کراماریچ صاحب موقعیت شد اما ضربه این بازیکن را بونو موفق شد مهار کند.

در دقیقه ۲۴ این دیدار، لوکا مودریچ روی یک حرکت انفرادی زیبا خود را در پشت محوطه جریمه مراکش صاحب موقعیت کرد اما شوت این بازیکن را بونو طی دو مرحله دریافت کرد.

دقیقه ۲۰؛ کرواسی یک - مراکش یک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 5 =