کد خبر : 315489
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
-

حماس: تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در عید انوار، اقدامی خطرناک است

حماس: تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در عید انوار، اقدامی خطرناک است

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تعرض صهیونیست‌های افراطی به مسجد الاقصی که قرار است تحت حمایت مستقیم دولت رژیم صهیونیستی به مناسبت عید یهودی انوار صورت گیرد، اقدامی بسیار خطرناک است و موجب تحریک احساسات و عواطف ملت فلسطین و عموم مسلمانان خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، این جنبش طی بیانیه‌ای عموم ساکنان قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به تحرک فوری و گسترده برای دفاع از مسجد الاقصی فراخواند و خواستار تشدید رویارویی و درگیری با اشغالگران اسرائیلی و به شکست کشاندن طرح‌های شوم آنان به ویژه طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس تاکید کرد که ملت فلسطین همچون دژی مستحکم تحت هر شرایطی به دفاع از مسجد الاقصی ادامه خواهد داد.

این جنبش ضمن اینکه مسئولیت هرگونه پیامد چنین اقدام خطرناکی را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست، امت اسلامی و عربی، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی را به تحرک سیاسی و دیپلماتیک فوری برای حمایت از مسجد الاقصی در برابر توطئه یهودی‌سازی صهیونیست‌ها و حمایت از ملت فلسطین فراخواند.

حماس تاکید کرد که مسجد الاقصی تنها نیست و سیاست تعرض صهیونیست‌ها به این مسجد موجب انفجار اوضاع در سرتاسر اراضی اشغالی خواهد شد.

حماس: تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در عید انوار، اقدامی خطرناک است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − یک =