کد خبر : 315182
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

سلطانی: ترس از باخت باعث می‌شود داربی زیبا نشود

سلطانی: ترس از باخت باعث می‌شود داربی زیبا نشود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تر از باخت باعث شده داربی‌های تهران زیبا نشود.

به گزارش عصرقائم، بهروز سلطانی در گفت‌وگو ، درباره شرایط پرسپولیس پیش از داربی اظهار کرد: بعد از اینکه لیگ تعطیل شد و تیم‌ها به تعطیلات رفتند و دوباره تمرینات خود را آغاز کردند، ما از نحوه تمرینات آنها مطلع نیستیم و بازی‌های دوستانه آنها را ندیدیم. ما فقط از نتایج دوستانه تیم‌ها مطلع هسیتم و با توجه آن نتایج و تیم‌هایی که برای بازی انتخاب شده، به نظر می‌رسد آقای گل‌محمدی سعی کرده با برنامه تیمش را برای داربی آماده کند. البته به اعتقاد من نتایج در بازی‌ها دوستانه خیلی اهمیت ندارد و مهم این است که تیم بتواند خود را برای داربی آماده کند.

وی افزود: نکته مهم داربی پیش رو دروازه‌بانان تیم‌ها است. هم بیرانوند و حسینی از دروازه‌بانان خوب هستند که گل زدن به آنها سخت است. هر دو در جام‌جهانی بازی کردند تجربه بازی در این تورنمنت‌ را دارند. بعد از بازگشت هم از نظر روحی باید خود را برای داربی آماده کنند تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. البته بیرانوند مصدومیتی داشت که ما از وضعیت او خیلی مطلع نیستیم اما وقتی در دیدار برابر آمریکا بازی کرد، نشان داد می‌تواند به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.

سلطانی در ادامه گفت: متاسفانه به خاطر ترس از باخت، داربی‌ها اخیر زیبا وجذاب نشده است. مربیان به دنبال این هستند با کارهای دفاعی بازی را پیش ببرند و اگر فرصتی پیش آمد روی ضد حملات دروازه حریف را باز کنند. به خاطر همین تفکرات دفاعی بازی‌ها زیبا نمی‌شود. اگر تیم‌ها بازی هجومی انجام بدهند و از باخت نترسند، داربی جذاب و زیبا خواهد شد و تماشاگران لذت می‌برند.

وی همچنین گفت: تعطیلی لیگ هم روی بازی تاثیر خواهد گذاشت. مربی‌ها تیم خود را آماده می‌کنند و در طول بازی‌ها تیم‌شان به شرایط بهتر می‌رسد اما وقتی لیگ تعطیل می‌شود، تیم‌ها از آن شرایط خوب خود فاصله می‌گیرند و دوباره نیاز به زمان دارند که به شرایط خوب برگردند. با این حال داربی باید بعد از تعطیلی لیگ برگزار شود و همین موضوع روی کیفیت داربی تاثیر خواهد گذاشت.

سطانی در ادامه به احتمال غیبت هواداران در داربی اشاره کرد و گفت: نبود هواداران روی بازی تاثیر می‌گذارد. اگر قرار است بازی بدون تماشاگر باشد که دیگر چرا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؟ این دو تیم هواداران زیادی دارند که دوست دارند بازی تیم محبوب خود را در ورزشگاه تماشا کنند و از تیم خود حمایت کنند.

سلطانی: ترس از باخت باعث می‌شود داربی زیبا نشود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 20 =