کد خبر : 315122
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
-

پیام هندرسون برای هری کین

پیام هندرسون برای هری کین

هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس از شکست برابر فرانسه ناراحت است. او پیامی برای کاپیتان تیم بعد از خراب کردن پنالتی داشت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بی تی اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا وداعی تلخ با جام جهانی داشته باشد.

هندرسون، هافبک تاثیر گذار انگلیس بعد از بازی گفت: بسیار سخت است که در چنین شرایطی سخنی گفت و کلمات را کنار هم قرار داد. به نظرم ما برای صعود هر آنچه را که در توان داشتیم رو کردیم. وقتی عقب افتادیم احساس ناامیدی داشتیم با این حال به بازی برگشتیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم. بازهم فرصت به تساوی کشاندن را داشتیم که متاسفانه این بار ضربه پنالتی ما به گل تبدیل نشد. شخصیت خود را نشان دادیم.

او ادامه داد: برای پیروزی از جان مایه گذاشتیم اما شب ما نبود. به نظرم ما عملکرد خوبی داشتیم اما فرانسه بهتر ظاهر شد. فرانسه تیم بسیار باکیفیت است اما هنوز هم براین باور هستم که ما می توانستیم به پیروزی برسیم.

هندرسون درباره ضربه پنالتی که هری کین از دست داد، گفت: ما می دانیم که هری کین چه پنالتی زن خوبی است. او گل های زیادی برای تیم به ثمر رسانده است.او یک مهاجم در سطح کلاس جهانی است و کاپیتان تیم است. او خود را از این شرایط خارج خواهد کرد و دوباره قوی و سرحال برمی گردد.

پیام هندرسون برای هری کین

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 6 =