کد خبر : 315123
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۵
-

رابیو: اتحاد تفاوت ها را رقم زد

رابیو: اتحاد تفاوت ها را رقم زد

هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه براین باور است که اتحاد و همدلی بازیکنان اصلی ترین دلیل پیروزی برابر انگلیس بود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از لوپاریزین، تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی دو بر یک برابر انگلیس به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کرد تا حریف مراکش در این مرحله شود.

رابیو بعد از بازی گفت: به این تیم افتخار می کنم و از این پیروزی بزرگ بسیار خوشحال هستم. طبیعتا در این بازی بزرگ هم باید برای پیروز اذیت شد. ما کاملا متحد و همدل بودیم و این رمز پیروزی ما بود. کاملا آماده این بازی شده بودیم و می دانستیم که کار سختی داریم. البته کمی خوش شانس بودیم که هری کین پنالتی دوم را از دست داد.

او ادامه داد: به نظرم عادلانه بود که هری کین پنالتی دوم را از دست دهد چرا که اصلا پنالتی نبود. انگلیس بازیکنان باکیفیت زیادی داشت اما ما می دانستیم که چگونه آنها را متوقف کنیم. انگلیس با حضور لوک شاو، بلینگام و فودن در سمت چپ بسیار قوی بود و این قسمت از آنها را از کار انداختیم.برای پیروزی در این بازی از جان مایه گذاشتیم و اکنون این حق را داریم که به فینال و قهرمانی فکر کنیم.

رابیو در پایان درباره هوگو لوریس گفت: ما به او افتخار می کنیم. او دروازه بان بزرگی است و این را بارها ثابت کرده است. همه از مبارزه واکر و ام باپه در این بازی می گفتند اما بازیکنان دیگری تاثیر گذار ظاهر شدند و یکی از آنها لوریس بود.

رابیو: اتحاد تفاوت ها را رقم زد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + شانزده =