کد خبر : 315050
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
-

شهروندان ساروی با «سفیر روایت حبیب» همراه شدند+تصاویر

شهروندان ساروی با «سفیر روایت حبیب» همراه شدند+تصاویر

سفیر روایت حبیب در دومین اجرای خود، امروز در ساری مرکز مازندران شهروندان را پای یک روایت دیدنی و شنیدنی آورد.

به گزارش عصرقائم، کاروان روایت حبیب که چهارشنبه ۱۶ آذرماه هنرنمایی خود را ابتدا با ویژه برنامه کودک و نوجوان با عنوان «قصه های خوب برای بچه های خوب» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به نمایش گذاشت، در برنامه «سفیر روایت حبیب» نیز بخشی دیگر از هنرهای خود را به مخاطبان تقدیم کرد.

گفتنی است در این رویداد نقالی «محمدرضا معجونی» که روایتی متفاوت از سردار دلها داشت مخاطبان را به خود جلب کرده و نمایش فرم و  خلاق«سرباز» به کارگردانی «پژمان شاهوردی» (گروه «ابن شهر آشوب»)  با ارائه بدیع و هنرمندانه ی خود مخاطبان را همراه ساخت.

این نمایش، روایتی از سیر زندگی و فعالیت‌های مبارزاتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی از دوران درس و مدرسه تا فعالیت در سپاه و جبهه و جنگ بود و همچنین مجاهدت های وی در جبهه‌های لبنان و عراق و سوریه و در ادامه نیز مبارزه با داعشی‌ها و در نهایت، شهادتی که او را به دوستان شهیدش رساند تا به آرزوی دیرینه اش دست یابد.

همچنین شعرخوانی «احمد ایران دوست » و مداحی «علیرضا رضایی»، و پخش کلیپ «جانِ سردار» کاری از «سیده معصومه حجازی» پایان بخش برنامه‌های سفیر روایت حبیب در شب پاییزی ساری بود.

در این رویداد فرهنگی هنری که با پشتیبانی نیروی انتظامی و شورای تامین استان صورت گرفت؛ فرماندار شهرستان و تعدادی از اعضای شورای  اسلامی شهر ساری، رئیس حوزه هنری مازندران، مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از شهروندان ساروی، پای روایتی از حبیب نشستند.

شایان ذکر است، کاروان روایت حبیب که مازندران دومین مقصد اجراهای آن بوده؛ تا ۱۸ آذرماه به اجرای برنامه های فرهنگی هنری می پردازند و بعد این استان را به مقصد آذربایجان شرقی ترک می کند.

 

شهروندان ساروی با «سفیر روایت حبیب» همراه شدند+تصاویر

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 2 =