کد خبر : 314879
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
-

آدم‌کشی بخاطر اختلاف مالی

آدم‌کشی بخاطر اختلاف مالی

فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری فردی که درپی اختلافات مالی مردی را با خودروی خود زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ نجم‌الدین مرادی با اعلام این خبر گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در شهرستان پاکدشت، عوامل پلیس آگاهی این شهرستان بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام بررسی‌ها و تحقیقات پلیسی گفت: ماموران در جریان بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که دو مرد حدوداً ۵۰ ساله باهم درگیر شده و یکی از آنها طرف مقابل را با خودرو زیر گرفته و همین موضوع سبب مرگ طرف مقابل پس از انتقال به بیمارستان شده است.

مرادی با بیان اینکه با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستورکار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: ماموران در تحقیقات اولیه از محل و بازبینی دوربین‌های پیرامونی متوجه شدند که قاتل با یک دستگاه خودرو پیکان وانت مقتول را زیر گرفته و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری متهم به قتل گفت:‌ ماموران نسبت به شناسایی متهم به قتل و مخفیگاه وی اقدام کرده و پس از هماهنگی قضائی به مخفیگاه متهم رفته و این فرد را که حدود ۵۱ سال سن داشت، حدود چهار ساعت پس از ارتکاب جنایت بازداشت کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و در جریان بازجویی‌های انجام شده اعلام کرد که اختلافات مالی سبب وقوع درگیری و این اقدام شده است. در نهایت متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آدم‌کشی بخاطر اختلاف مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =