کد خبر : 314593
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
-

اعلام تاریخ برگزاری و نحوه ثبت‌نام آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی

اعلام تاریخ برگزاری و نحوه ثبت‌نام آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی

سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ برگزاری و نحوه نام نویسی در دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش عصرقائم، براین اساس، دهمین دوره نام‌نویسی برای شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) از روز ‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۲آغاز و در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲پایان می‌پذیرد. لازم به تاکید است که نام‌نویسی منحصراً به‌صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه نام‌نویسی به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود، متقاضیان لازم است با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی مذکور و پرداخت مبلغ ۱۲/۷۵۰/۰۰۰(دوازده میلیون و هفنصدوپنجاه هزار) ریال به‌عنوان وجه نام‌نویسی، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در حوزه‌های امتحانی خارج از کشور، باید کارت اعتباری مربوط به نام‌نویسی را از طریق مرکز آموزش زبان فارسی حوزه‌های امتحانی خارج از کشور، تهیه نمایند.

آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) منحصراً در سطح دانشگاهی (آکادمیک) و شامل بخش‌های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت متقاضیان در این بخش‌ها سنجیده خواهد شد.

آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۲(دوم دی ماه سال ۱۴۰۱ شمسی برابر با ۲۳ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی و ۲۸ جمادی الاول سال ۱۴۴۴ قمری) همزمان با حوزه‌های داخل کشور در حوزه‌های امتحانی خارج کشور در کشورهای عراق، لبنان و سوریه برگزار خواهد شد. لازم به توضیح این آزمون در حوزه­ های داخل کشور بصورت الکترونیکی و در حوزه های خارج از کشور به روش قبلی (مبتنی بر کاغذ) برگزار خواهد شد.

تعیین شهر (برای متقاضیان داخل کشور) و یا کشور (برای متقاضیان خارج از کشور) برای برگزاری آزمون منوط به حدنصاب رسیدن تعداد متقاضیان در زمان نام نویسی خواهد بود.

اعلام تاریخ برگزاری و نحوه ثبت‌نام آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + نوزده =