کد خبر : 314467
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
-

تا دقیقه ۳۶؛ غنا صفر – اروگوئه ۲

تا دقیقه ۳۶؛ غنا صفر – اروگوئه ۲

نیمه نخست دیدار غنا و اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۲ بر صفر اروگوئه در جریان است.

به گزارش عصرقائم، در دیدار دور سوم مرحله گروهی گروه H جام جهانی قطر، دو تیم غنا و اروگوئه برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

غنا صفر – اروگوئه ۲
داور: دنیل زیبرت (آلمان)
ورزشگاه: الجنوب
گل: آراسکائتا (۲گل) برای اروگوئه
کارت زرد: روچت از اروگوئه
کارت قرمز: –

ترکیب غنا: زیگی، دنیل آمارتی، محمد سالیسو، بابا رحمان، آلیدو سیدو، توماس پارتی، عبدالصمد سالیس، محمد کدوس، جوردن آیو، آندره آیو، انیاکی ویلیامز.

ترکیب اروگوئه: سرخیو روچت (دروازه‌بان)، سباستین کواتس، خوزه ماریا خیمنس،‌ گیرمو وارلا، فدریکو والورده، ماتیاس اولیویرا، رودریگو بنتانکور (۳۴- ماتیاس وسینو)، ژورژین دی آراسکائتا، فاکوندو پلیستری، لوییس سوارز و داروین نونیز.

نیمه نخست
ساعت ۱۸:۳۰ بازی با سوت داور آلمانی آغاز شد.

در دقیقه ۱۶، شوت آیو از پشت محوطه جریمه را برگشت داد و در ادامه توپ به کودوس رسید و او در برخورد با دروازه‌بان اروگوئه سرنگون شد که داور با بازبینی صحنه، برای غنا اعلام پنالتی کرد. بعد از این داروین نونیز نیز با مدافعان حریف درگیر شد و از داور کارت زرد گرفت.

آندره آیو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه‌اش را روچت مهار کرد.

در دقیقه ۲۳، نونیز از سالیسو توپ‌گیری کرد و با دروازه‌بان غنا تک به تک شد و با ضربه چیپ توپ را از او عبور داد اما در اخرین لحظه سالیسو توپ را از روی خط برگشت داد و به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۶، ارسال از سمت راست توپ را به سوراس رساند و او پس از عبور از مدافع غنا، ضربه‌اش را به سوی دروازه زد که با دفع ناقص زیگی همراه شد تا آراسکائتا دروازه خالی را باز کند و اروگوئه را یک بر صفر پیش بیاندازد.

در دقیقه ۳۲، پاسکاری بازیکنان اروگوئه توپ را در پشت محوطه به اروگوئه رساند و او با پاسی زیبا آراسکائتا در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه والی دروازه غنا را برای دومین بار باز کرد.

تا دقیقه ۳۶؛ غنا صفر - اروگوئه ۲

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + چهار =