کد خبر : 313948
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
-

قدردان ایثار و خدمت بی‌منت پرستاران هستیم

قدردان ایثار و خدمت بی‌منت پرستاران هستیم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از مهمترین حلقه های زنجیره درمان در نظام سلامت،‌پرستاری است، گفت: قدردان ایثار، صبر و بردباری و خدمت بی منت پرستاران به بیماران هستیم.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و بسیجی که به همت دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهمترین حلقه های زنجیره درمان در نظام سلامت،‌پرستاری است، اظهار کرد: قدردان ایثار، صبر و بردباری و خدمت بی منت پرستاران به بیماران هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سختی کار جامعه پرستاری خواستار جذب نیروی انسانی در این حوزه شد تا خدای ناکرده با فشار بالای کار و قصور در کار،‌حق الناسی بر گردن پرستاری نیفتد.

وی با بیان اینکه پرستاران به همراه دیگر پرسنل حوزه سلامت خدمات شایسته ای به جامعه ارائه می کنند،‌ افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ایام همه گیری کرونا ۱۷شهید مدافع سلامت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

محمدی لائینی در ادامه سخنانش به اقدامات بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف نظام به ویژه تامین امنیت جامعه اشاره کرد و گفت: همچنین بسیجیان در قالب گروه های جهادی در حوزه سلامت‌، توزیع اقلام بهداشتی و کمک مومنانه و تغسیل و تدفین اموات کرونایی اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۶۰۰اموات کرونایی به همت قرارگاه موسی بن جعفر(ع) استان مازندران با حضور طلاب جهادی خواهر و برادر تغسیل و تدفین شده اند، یاد آورشد: فعالیت این قرارگاه با هدف تغسیل و تدفین شرعی متوفی های کرونایی از ابتدای فروردین ماه سال ۱۳۹۹آغاز شده است.

محمدی لائینی از حضرت زینب(س) بعنوان الگو و اسوه جامعه پرستاری یاد کرد و افزود: پرستاران ما باید امروز روحیه دلداری و دلگرمی دادن را از الگوی خود یعنی حضرت زینب(س) بیاموزند؛ چرا که هر پرستاری باید در مسیر درمان بیماری با روحیه دادن و دلگرمی دادن روحیه بیمار خود را مستحکم و مقاوم نگه دارد.

قدردان ایثار و خدمت بی‌منت پرستاران هستیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =