کد خبر : 313823
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
-

حضور داوطلبانه ۲۵۰۰ نیروی جهادی در مازندران

حضور داوطلبانه ۲۵۰۰ نیروی جهادی در مازندران

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی مازندران گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از نیروهای جهادی بومی و ۱۵۰۰ نفر از نیروهای جهادی غیر بومی در مازندران بصورت داوطلبانه حضور پیدا کردند که خدمات قابل توجهی ارائه کردند.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام عالی در جلسه مسئولین گروه های جهادی نهادها و دستگاه های دولتی استان مازندران با عنوان اینکه در دولت سیزدهم مقوله گروه های جهادی بصورت جدی پیگیری شده است و در ۷ ماه گذشته در استان مازندران این اقدام مهم برکات مناسبی از خود بجا گذاشته است، خاطرنشان کرد :تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از نیروهای جهادی بومی و ۱۵۰۰ نفر از نیروهای جهادی غیر بومی در مازندران بصورت داوطلبانه حضور پیدا کردند که خدمات قابل توجهی ارائه کردند .

وی ادامه داد : در ۲۷ روستای بابل در طی ۷ ماه اخیر عملیات عمرانی توسط این گروه های جهادی انجام شده است و همچنین ۶ هزار نفر ویزیت رایگان و ۶۰ میلیون دارو نیز توزیع شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی مازندران با بیان اینکه بلده شهرستان نور و کجور شهرستان نوشهر ، لفور سوادکوه و چهاردانگه ساری از جمله مناطقی است که مدیران کل در این مناطق حضور پیدا کرده اند و مشکلات مردم را احصا نمودند و کمبودهای موجود را در قالب مصوبات هفته گانه به محضر استاندار مازندران ارایه نمودند ، تصریح کرد : ادارات دولتی استان در حوزه محرومیت زدایی باید جهش بیشتری داشته باشند.

عالی اظهار کرد : آنچه که در مدیریت کنونی کشور جایش خالی است مدیریت، عزم و اراده جهادی است که در این راستا آموزش ضمن خدمت در ادارات دولتی استان باید نهادینه و فعال شود .

حضور داوطلبانه 2500 نیروی جهادی در مازندران/ویزیت رایگان 6 هزار نفر و توزیع 60 میلیون دارو در بندپی بابل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + ده =