کد خبر : 313680
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
-

خبرنگاران ولزی: خیلی باید مراقب طارمی باشیم

خبرنگاران ولزی: خیلی باید مراقب طارمی باشیم

خبرنگاران ولزی معتقد هستند که تیم ملی فوتبال ایران با وجود شکست برابر انگلیس در بازی اول، هنوز شانس صعود از گروه را دارد.

به گزارش عصرقائم، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ولز پیش از دیدار مهم این تیم برابر تیم ملی ایران امروز (پنجشنبه) برگزار شد و خبرنگاران بسیاری از جمله خبرنگار ایسنا از نزدیک شاهد تمرین بودند.

در حاشیه تمرین تیم ملی ولز با یکی از خبرنگاران این کشور به گفت‌وگو پرداخت. خبرنگار ولزی ابتدا درباره دیدار ایران و انگلیس که منجر به شکست سنگین ایران شد، گفت: بازی اول برای ایران بازی دشواری بود. انگلیس تیم خیلی قدرتمندی است و بازیکنان بااستعداد زیادی دارد که آن‌ها می‌توانند در این تیم سال‌ها بازی کنند و ساوت‌گیت هم شناخت خوبی از تیمش پیدا کرده است. ایران ابتدا عملکرد خوبی برابر انگلیس داشت ولی وقتی انگلیس گل اول را به ثمر رساند، توانست بر بازی مسلط شود و شرایط تغییر کرد. البته مهدی طارمی در اواخر بازی دو گل به ثمر رساند و نشان داد که بازیکن خطرناکی است و مدافعان ولز حتما در دیدار روز جمعه باید مراقب این بازیکن باشند. ایران تیمی منظم و سازماندهی شده است و قطعا وقتی با این نتیجه در بازی اول شکست خورده است، در بازی دوم به دنبال جبران مافات است و انگیزه زیادی دارد و همین کار ولز را برای دیدار پیش رو دشوار می‌کند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با توجه به اینکه ولز در دیدار آخر با انگلیس بازی دارد به احتمال زیاد برابر ایران هجومی خواهد بود. سرمربی ولز نیز اعتراف کرد که ابتدا برابر آمریکا اشتباه کرد و در نیمه دوم تیمش توانست بهتر بازی کند. قطعا در این دیدار ولز باید هجومی باشد و مانند نیمه دوم دیدار با آمریکا عمل کند. البته همانطور که گفتم این دیدار هم برای ایران بسیار حیاتی است و هر دو تیم در واقع برای کسب ۳ امتیاز رقابت خواهند کرد. در هر صورت هر تیمی که در دیدار فردا گل اول را به ثمر برساند کار برای تیم دیگر بسیار سخت خواهد شد. ایران با بازیکنانی چون مهدی طارمی و آزمون قابلیت زیادی در خط حمله دارد و اگر مانند اوایل بازی با انگلیس عقب بنشیند و به دنبال استفاده از فرصت‌ها باشد، هر اتفاقی ممکن است.

او در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار ایران و ولز گفت: در کنار انگلیس، ولز و آمریکا هر کدام یک امتیاز دارند و طبیعتا شانس بیشتری برای صعود دارند ولی ایران نیز می‌تواند به این مسیر برگردد. خیلی سوال سختی است ولی پیش بینی من برد یک بر صفر ولز در این دیدار است.

دیگر خبرنگار حاضر در محل تمرین تیم ملی این کشور نیز در ابتدا درباره بازی ایران و انگلیس گفت: بله! من این دیدار را از تلویزیون تماشا کردم و وقتی دروازه‌بان ایران مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت، شرایط تغییر کرد و همه چیز عوض شد. من سرمربی تیم ملی ایران را دیدم که کنار زمین بعد از دیدن مصدومیت بیرانوند دست خود را به نشانه افسوس روی سرش گذاشت. بعد از این اتفاق، دفاع ایران متزلزل نشان داد و روی کرنرها و ضربات شروع مجدد نیز تمرکز نداشت و هری مگوایر نیز یک بار به دیرک دروازه زد. البته ایران در فاز هجومی خوب بود و همین می‌تواند باعث شود که ولز بازی سختی در دیدار فردا داشته باشد.

او در ادامه درباره دیدار ایران و ولز گفت: این بازی ساعت ۱۳ به وقت دوحه (۱۳:۳۰) برگزار می‌شود که فکر می کنم گرما باعث اذیت شدن بازیکنان ولز شود ولی بازیکنان ایران خیلی تحت تاثیر گرما نخواهند بود. در هر صورت ولز بازی دشواری برابر ایران در پیش خواهد داشت. ولز البته مانند انگلیس نیست که پر از ستاره باشد. همه نگاه ها در ولز به گرت بیل و آرون رمزی است ولی کیفر مور نیز از وقتی در نیمه دوم برابر آمریکا به میدان آمد، نمایش خیلی خوبی داشت و می تواند برابر ایران تاثیرگذار باشد. هر دو تیم نیاز به پیروزی در این دیدار دارند. در دیدار اول ولز فکر می‌کنم ترکیب تیم ایراد داشت و وقتی کیفر مور به زمین بازی آمد و توانست تاثیر زیادی در تیم داشته باشد. ولز در نیمه ددوم خیلی روی توپ های مستقیم تاکید داشت و پاس‌های بلند می داد. آمریکا در نیمه نخست خیلی پرانرژی بازی کرد و برای همین دو نیمه متفاوت در بازی قبل رقم خورد.

خبرنگار ولزی در پایان درباره شانس صعود از این گروه گفت: تساوی ولز و آمریکا در بازی نخست باعث شد که شانس هر سه تیم گروه یعنی ولز، ایران و آمریکا برابر باشد و باید ببینیم بازی‌های فردا چه نتایجی خواهد داشت و سرنوشت چه می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 − یک =