کد خبر : 313642
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
-

نیروی هوایی ارتش خار چشم دشمنان است

نیروی هوایی ارتش خار چشم دشمنان است

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش از مجموعه جهاد خودکفایی این نیرو بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات، پیشرفت‌ها و دستاوردهای متخصصان و دانشمندان این نیرو قرار گرفت.
امیر سرتیپ حاتمی با تقدیر از تلاش‌های جهادی و انقلابی صورت گرفته در مجموعه جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش گفت: بدون تردید مسئولیت خطیر فرماندهان نیروی هوایی ارتش جهت حفظ آمادگی و ارتقاء توان رزمی در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه به مراتب سنگین‌تر از از گذشته خواهد بود.
وی افزود: آن چیزی که به وضوح در نیروی هوایی ارتش قابل مشاهده و درک بوده و باید مورد تجلیل و تقدیر قرار بگیرد این است که این نیرو با تمام ظرفیت و همت انقلابی خود، تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا را نصب‌العین قرار داده و خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی مهیا کرده است.
مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش تقویت نیروی هوایی ارتش در حوزه‌های تجهیز، ارتقاء و بازآمادسازی را از اولویت‌های اصلی برشمرد و تصریح کرد: پروژه‌های تحقیقاتی ارزشمند جهاد خودکفایی نیروی هوایی، نقش بسزا و تعیین کننده‌ای در تقویت حوزه رزم و ارتقاء قدرت بازدارندگی دفاعی دارد.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به توجه، تاکید و توصیه‌های حکیمانه امامین انقلاب به ویژه فرمانده معظم کل قوا به حوزه جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش، اظهارکرد: مقام معظم رهبری همواره به نقش و جایگاه بی‌بدیل جهاد خودکفایی در قدرتمند شدن نیروی هوایی ارتش تاکید و اهتمام داشته‌اند و همواره با رهنمودهای ارزنده خود از آن حمایت کرده‌‎اند.
وی تاکید کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان باور نداشتند کارکنان متخصص و مومن نیروی هوایی ارتش بتوانند در غیاب مستشاران خارجی فرآیند آماده به رزم نگه داشتن جنگنده‌های نیروی هوایی را بیش از ۶ ماه استمرار ببخشند اما به کوری چشم دشمنان، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.
مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش خاطرنشان کرد: همه فرماندهان نیروی هوایی و ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این باورند که امروز باید از تمام ظرفیت‌های ملی، صنعت دفاعی و جهاد خودکفایی و شرکت‌های دانش بنیان، برای تقویت، تجهیز و ارتقاء قدرت هوایی کشور به عنوان عنصر موثر در تامین امنیت ملی بهره‌مند شد و اکنون این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

نیروی هوایی ارتش خار چشم دشمنان است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =