کد خبر : 313443
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
-

فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی دهه هشتادی در مازندران

فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی دهه هشتادی در مازندران

فرمانده سپاه کربلا از فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی دهه هشتادی در استان مازندران خبر داد و گفت: این گروه جهادی فعالیت‌های موثری را در قالب اردو‌های جهادی انجام دادند

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ و افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان رامسر ضمن تبریک هفته بسیج، از فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی دهه هشتادی در استان مازندران خبر داد و گفت: این گروه های جهادی فعالیت‌های موثری را در قالب اردو‌های جهادی انجام دادند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که تفکر و فرهنگ بسیجی در نسل جوان ما ساری و جاری است، افزود: حضور بسیجیان نوجوان و جوان در عرصه‌های مختلف دشمنان را عصبانی کرده است به طوریکه دشمن با جنگ رسانه‌ای و ضریب دادن به آن، در تلاش برای گرم نگه داشتن تنور شرارت‌ها است.

مسلمی در ادامه با تاکید بر اینکه استان مازندران در امنیت و ارامش است و این بخاطر وجود حضور بسیج در صحنه می‌باشد، اضافه کرد:همه آحاد مردم آرامش خود را متعلق به شهدا می‌دانند و امروز به برکت خون شهدای بسیجی و خانواده‌های معزز شهدا، در کشور شاهد امنیت پایدار هستیم.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح  بر اینکه باید تحلیل درستی از  فتنه انگیزی اخیر در جامعه صورت بگیرد، افزود: مردم با هوشیاری و بصیرت خود به این امر مهم پی بردند که  منشا این فتنه‌ها از کجاست.

مسلمی با تاکید بر اینکه دشمنان همه توان خود را بکار گرفتند تا به اسلام ناب محمدی خدشه وارد کنند، گفت:ما همراه و همگام با مردم نجیب به طور قاطعانه و محکم در میدان ایستاده‌ایم و اجازه ولنگاری و اغتشاش را به برهم زنندگان امنیت نخواهیم داد.

فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی دهه هشتادی در مازندران/اجازه ولنگاری و اغتشاش به برهم‌زنندگان امنیت نمی‌دهیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − دو =