کد خبر : 313296
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
-

فوت خانواده چهار نفره بر اثر گازگرفتگی در شهرستان نور

فوت خانواده چهار نفره بر اثر گازگرفتگی در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور از فوت خانواده چهار نفره بر اثر گازگرفتگی در روستای آهودشت چمستان نور خبر داد.

به گزارش عصرقائم، احمد توکلی فرماندار شهرستان نور در گفت وگوی اختصاصی ، با اشاره به فوت خانواده چهار نفره در چمستان اظهارکرد: یک خانواده ۴ نفره بر اثر گازگرفتگی در روستای آهودشت چمستان دچار خفگی شدند.

وی‌گفت: این خانواده که از مسکن دومی‌ها (خوش‌نشین‌های) این منطقه بودند به علت گرفتگی لوله گاز و لانه پرنده در آن مکان دچار این حادثه دلخراش شدند.

فرماندار شهرستان نور افزود: بستگان در تهران به علت پاسخگو نبودن و نگرانی در شنبه شب در چمستان پیگیر ماجرا و متوجه این حادثه می‌شوند.

توکلی تأکیدکرد کرد: مردم شهرستان نور با فرا رسیدن فصل سرما در استفاده از وسایل گرمایشی به ویژه گاز و بخاری توجه ویژه داشته باشند و خروجی گازها و دودکش‌ها را کنترل و از مسدود نبودن آن اطمینان حاصل کنند.

علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور نیز در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی منجر به مرگ در یکی از مناطق روستایی شهرستان نور، ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده در این حادثه که در یکی از مناطق روستایی چمستان به وقوع پیوست ۴ عضو یک خانواده دچار گازگرفتگی شدند.

قلی پور با بیان این که برابر بررسی‌های به عمل آمده از سوی کارشناسان آتش نشانی علت گاز گرفتگی نشت هواکش بخاری اعلام شده است، اظهار داشت: جسد این افراد پس از تشکیل پرونده به سردخانه منتقل و موضوع در دست بررسی است.

سخنگوی مرکز اورژانس مازندران نیز با اشاره به اعلام حادثه گاز گرفتگی در یک ویلای مسکونی در منطقه آهودشت چمستان نور به اورژانس افزود: متأسفانه زمانی که تیم‌های اعزامی به محل رسیدند، مشخص شد چند روز از فوت مسموم شدگان گذشته است.

زکریا اشکپور ادامه داد: این افراد که شامل مادر ۴۸ ساله، پسر ۲۸ ساله، دختر و عروس خانواده که ۲۱ و ۳۰ ساله بودند براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند و این خانواده تهرانی از پنج شنبه هفته گذشته به این ویلا آمده بودند که پدر خانواده به دلیل بی پاسخ ماندن تماس‌های تلفنی به این محل آمد که با پیکر بی جان اعضای خانواده مواجه شد.

سخنگوی مرکز اورژانس مازندران از شهروندان خواست با توجه به شروع سردی هوا و استفاده از لوازم گرمازا اعم از بخاری گازی، پکیج و غیره، حتماً از سلامت دستگاه‌ها و خروج کامل دود از دودکش‌ها اطمینان حاصل کنند.

فوت خانواده چهار نفره بر اثر گازگرفتگی در شهرستان نور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + یازده =