کد خبر : 313335
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
-

نمایندگان اصفهان خواستار اقدام فوری برای رفع معضل کم‌آبی اصفهان شدند

نمایندگان اصفهان خواستار اقدام فوری برای رفع معضل کم‌آبی اصفهان شدند

مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به دیدار صدها نفر از مردم اصفهان با مقام معظم رهبری تاکید کردند: مردم استان اصفهان پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب به جد از مسئولان دولتی و تمام دست‌اندرکاران می‌خواهند اقدام فوری برای عملیاتی شدن برنامه‌هایی انجام دهند که منجر به رفع یا کاهش قابل ملاحظه کم آبی در این استان شود.

به گزارش عصرقائم، متن بیانیه مجمع نمایندگان استان اصفهان در خصوص دیدار مردم انقلابی استان اصفهان با مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

عنایات صمیمانه و گرم رهبر معظم انقلاب در دیدار امروز با جمعی از مردم اصفهان موجب افتخار، تشکر و تقدیر مردم استان است. در عین حال وظیفه خود می دانیم همراه با سایر هموطنان برای جامه عمل پوشاندن به توصیه ها و فرمایشات معظم له کوشش فروان کنیم.

اینک که کشور به خاطر توطئه های پیچیده و چند لایه دشمنان خارجی و دنباله های داخلی‌شان در معرض تاخت و تاز روانی و تبلیغاتی قرار گرفته است، بر خود فرض می‌دانیم با عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب راه روشنگری در پیش گرفته و مانع ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه مخصوصا میان نسل جوان کشور شویم.

ایمان راسخ داریم کشور زیر سایه رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رو به پیشرفت است. هرگز اجازه نداده و نخواهیم داد دشمنان شناخته شده خارجی و داخلی ، آسوده خاطر در پی راه اندازی خط آشوب و اغتشاش شوند. به فرموده رهبر معظم انقلاب بدون شک بساط این شرارت برچیده خواهد شد.به نوبه خود ضمن محکومیت تمام حوادث تروریستی در کشور از جمله استان اصفهان، خواستار برخورد جدی قانونی با تمام عوامل پیدا و پنهان این حوادث تروریستی هستیم.

همچنین پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکلات آب در استان اصفهان و نیز مشکلات اقتصادی کشور، خواستار توجه جدی تر دولت و همه دست اندرکاران برای عملیاتی شدن این فرمایشات هستیم.

از یکسو معضلات اقتصادی مخصوصا در بعد تورم موجب بروز مشکلاتی شده است که زمینه را برای تبلیغات منفی دشمنان فراهم کرده است. وظیفه دولت و سایر قوای حاکمیتی است که تلاش خود را برای مهار جدی تورم و رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند.

در سوی دیگر هم استان اصفهان که امروز جمعی از مردمش شرف حضور پیدا کردند، مورد لطف رهبری معظم قرار گرفتند. ایشان ضمن ابراز محبت فرمودند: اصفهان شهر ایمان و محبت به اهل‌بیت و شهر میراث‌های ارزشمند و کم‌نظیر هنرهای مطلوب ایرانی است. اصفهان اولین شهری بود که در حکومت ستم‌شاهی در آن، حکومت نظامی برقرار شد. ۲۴ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب و ایران کردند و در این چهار دهه هر وقت لازم شده مردم اصفهان در دفاع از اسلام و انقلاب سینه سپر کرده و وارد میدان شده اند.

مردم استان اصفهان هنوز هم بر عهد و پیمان خود با رهبر معظم انقلاب، آرمانهای انقلاب و تلاش برای تحقق ایرانی آباد و سرافراز پای کار هستند. اما در عین حال مشکلاتی دارند که یکی از آنها مساله جدی کمبود آب و احیای زاینده رود است که مقام معظم رهبری فرمودند: مسئله آب اصفهان مهم است و مسئولان دولتی که برنامه های خوبی برای حل این مشکلات دارند باید در کار و تلاش بیشتر، شب و روز نشناسند.

مردم استان اصفهان هم پیرو این فرمایشات به جد از مسئولان دولتی و تمام دست اندرکاران خواستار اقدام فوری برای عملیاتی شدن برنامه هایی هستند که منجر به رفع یا کاهش قابل ملاحظه کم آبی در استان خواهد شد.

در پایان یکبار دیگر ضمن تقدیر و تشکر از نظر لطف رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان اصفهان و آرزوی توفیق برای همه هموطنان ، دست به دعا برداشته و از خداوند منان خواستاریم مثل همیشه این مرز و بوم را از شر خناسان و شیاطین داخلی و خارجی در امان نگه داشته تا پرچمی را که این ملت مسلمان و انقلابی سال ۱۳۵۷ با سرنگونی نظام ستم‌شاهی برافراشتند به صاحب اصلی اش حضرت مهدی موعود ارواحنا فداه برسانند.»

نمایندگان اصفهان خواستار اقدام فوری برای رفع معضل کم‌آبی اصفهان شدند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =