کد خبر : 313199
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
-

در جلسه بعدی هیات نظارت درباره شکایت فراجا از ۴ نماینده تصمیم‌گیری می‌شود

در جلسه بعدی هیات نظارت درباره شکایت فراجا از ۴ نماینده تصمیم‌گیری می‌شود

گفت: در جلسه آتی هیات نظارت که هفته‌ی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌گردد، درباره شکایت فراجا از چهار نماینده مجلس تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش عصرقائم، عیسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو ، درباره روند رسیدگی به موضوع شکایت فرماندهی نیروی انتظامی (فراجا) از چهار نماینده مجلس در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه «فراجا در جلسه‌ای که در این خصوص برگزار شد گفت که شکایت نداریم»، اظهار کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان فارغ از اینکه فراجا شکایت داشته باشد یا نه، درباره چهار نماینده مجلس تصمیم خود را خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایطی که شکایتی از نماینده‌ای مطرح نشده، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می‌تواند به موضوع تخلفات نمایندگان ورود کند؟ گفت: بله، در آئین نامه هیئت نظارت وجود دارد که اگر هیات از هر طریقی موردی را احراز کرد، می‌تواند راساً به موضوع ورود و رسیدگی کند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یا اشاره به حضور چهار نماینده در جلسه هیئت نظارت افزود: آقایان به جلسه آمدند و توضیحات خود را ارائه دادند، اما هیات هنوز درباره آنها تصمیم گیری نکرده است؛ ان شاءالله در جلسه بعدی هیات نظارت در این زمینه تصمیم گیری می‌شود.

غضنفرآبادی همچنین درباره زمان برگزاری جلسه آتی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اظهار کرد: جلسه آتی هیات نظارت، هفته‌ی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود.

اواخر مهرماه سال جاری سردار حسین اشتری فرمانده فراجا با ارسال نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی از چهار نماینده مجلس یعنی مسعود پزشکیان نماینده تبریز، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد، معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار و مسعود فرشادان نماینده سنندج شکایت کرد؛ به گفته رحیمی جهان آبادی، فرمانده فراجا مواضع این نمایندگان در موضوع فوت خانم مهسا امینی و گشت ارشاد را دلیل شکایت علیه این نمایندگان مردم اعلام کرده بود.

در جلسه بعدی هیات نظارت درباره شکایت فراجا از ۴ نماینده تصمیم‌گیری می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 8 =