کد خبر : 313078
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
-

نوستالژی جام جهانی

نوستالژی جام جهانی

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ طی مصاحبه‌ای ابراز امیدواری کرده بود که بتواند در دوره بعدی جام جهانی هم به میدان برود.

به گزارش عصرقائم، تیم‌ملی فوتبال ایران با هدایت برانکو ایوانکوویچ در جام جهانی ۲۰۰۶ امید زیادی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی آلمان داشت اما این جام برای ایران با شکست ۳ بر یک مقابل مکزیک آغاز شد و دیگر هیچ چیز به خوبی پیش نرفت تا ایران در گروهش پس از آنگولا، چهارم شود.

علی دایی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی آلمان بود که با وجود انتقادات زیادی که علیه او مطرح شده بود، در نهایت در تقابل‌های تیم ملی مقابل مکزیک و آنگولا به عنوان کاپیتان به میدان رفت.

دایی پس از پایان رقابت‌های جام جهانی، در گفت‌وگو با رسانه اسپرت بیلد در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که در دوره بعدی جام جهانی حضور پیدا کند. او در این رابطه گفت: “طبیعی است که پایان فعالیت‌های ورزشی من رفته رفته نزدیک می‌شود اما تا زمانی که احساس کنم آمادگی دارم، به پایان راه نمی‌اندیشم. شاید حتی در جام جهانی ۲۰۱۰ نیز بازی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید تصور کنید که روزی به عنوان سرمربی یکی از تیم‌های حاضر در بوندسلیگا مشغول به کار شوید؟ گفت:‌ چرا که نه! من فرصت‌های زیادی را پیش رو دارم.”

نوستالژی جام جهانی/ علی دایی: شاید باز هم در جام جهانی بازی کردم!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 7 =