کد خبر : 313088
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
-

محمدطاهر وادی: نمی‌شود به برد و باخت تیم‌ها بحران گفت

محمدطاهر وادی: نمی‌شود به برد و باخت تیم‌ها بحران گفت

پاسور تیم والیبال پیکان در مورد عملکرد پیکان گفت: کمی روند تیم خوب نیست اما رفته رفته با همدلی بازیکنان، کادر فنی و با تمرین بیشتر، بهتر می‌شود؛ همه تیم‌ها در طول فصل برد و باخت دارند و نمی‌شود به آن بحران گفت.

به گزارش عصرقائم، هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان برگزار شد و تیمهای پیکان و شهداب برابر هم به میدان رفتند. پیکان در حالی که دو ست اول این مسابقه را از آن خود کرده بود، در سه ست دیگر مغلوب حریف شد. این تیم اکنون با پنج برد، چهار باخت و ۱۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

محمدطاهر وادی، پاسور ملی‌پوش تیم پیکان در گفت‌وگو با ایسنا به دیدار مقابل شهداب اشاره و بیان کرد: بازی خوبی با شهداب داشتیم و هر دو تیم خوب کار کردند. ما هم خوب شروع کردیم اما از ست سوم اشتباهاتی داشتیم. ست پنجم فرصت جبران بود اما استفاده نکردیم.

او در مورد اینکه پیکان نسبت به اوایل لیگ عملکرد ضعیف‌تری داشته است، ‌ بیان کرد: الان کمی روند تیم خوب نیست اما رفته رفته با همدلی بازیکنان، کادر فنی و با تمرین بهتر می‌شود. همه تیم‌ها در طول فصل برد و باخت دارند و نمی‌شود به آن بحران گفت اما باید زود به دوران خوب برگردیم تا از بالای جدولی‌ها عقب نیفتیم.

وادی با بیان اینکه کادر فنی نقطه ضعف تیم را می داند و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند، ‌تاکید کرد: تیم‌ها با توجه به قهرمانی پیکان در آسیا و نایب قهرمانی در فصل قبل، با تمام توان مقابل ما به زمین می‌آیند و باید آماده اینگونه مسابقات باشیم.

او در واکنش به اینکه برخی معتقدند حق وادی در سال‌های گذشته خورده شده و در ترکیب اصلی تیم ملی قرار نمی‌گرفت اما اکنون که به ترکیب تیم آمده خیلی خوب کار می‌کند، ‌ گفت: گذشته و دیگر نمی‌شود کاری کرد اما الان که آمده‌ام تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

پاسور تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که پدرتان همچنان در والیبال شما تاثیرگذار است و راهنمایی‌تان می‌کند، گفت: پدرم برایم مشاور خوبی است. خیلی با هم حرف می‌زنیم و اشتباهاتم را به من گوشزد می‌کند.

محمدطاهر وادی: نمی‌شود به برد و باخت تیم‌ها بحران گفت/ پدرم اشتباهاتم را گوشزد می‌کند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + پنج =