کد خبر : 313067
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

درخشان: کی‌روش بهترین‌ها را انتخاب کرد

درخشان: کی‌روش بهترین‌ها را انتخاب کرد

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید نفراتی که کی‌روش برای تیم ملی انتخاب کرده، بهترین نفراتی بودند که می‌توانستند در جام‌جهانی حاضر باشند.

به گزارش عصرقائم، حمید درخشان در گفت‌وگو ، درباره لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران که برای حضور در جام‌جهانی از سوی کی‌روش اعلام شده، اظهار کرد: نفراتی که انتخاب شدند، تقریبا همان نفراتی هستند که در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم در تیم ملی حضور داشتند و فقط شاهد دو، سه تغییر هستیم. به نظرم من این نفرات بهترین بازیکنانی بودند که می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند. آقای کی‌روش سعی کرد تیمش را طوری انتخاب کند که در اجرای تاکتیک‌های مد نظرش به تیم ملی کمک کند.

او در ادامه درباره اینکه چرا در حالی که کی‌روش می‌توانست ۲۶ نفر را معرفی کند، یک بازیکن کمتر انتخاب کرد گفت: این نظر سرمربی تیم ملی است و ما دقیقا نمی‌دانیم که در ذهن او چیست. به هر حال کی‌روش شرایطی را در نظر گرفته که چنین تصمیمی گرفته است.

درخشان درباره انتخاب چهار دروازه‌بان برای حضور در جام‌جهانی هم گفت: به هر حال باید در نظر بگیریم که احتمال مصدومیت دروازه‌بان بیشتر از سایر بازیکنان است. از طرف دیگر حضور چهار دروازه‌بان به اجرای بهتر تمرینات کمک می‌کند. در این زمینه آقای کی‌روش حتما برنامه خاصی دارد که چهار دروازه‌بان انتخاب کرده است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره خط خوردن بازیکنانی همچون امید نورافکن، میلاد سرلک، مهدی قایدی و محمد محبی هم گفت: به نظر من کیفیت فنی این بازیکنان که نام بردید با بازیکنانی که انتخاب شده‌اند فاصله چندانی ندارد. قطعا آقای کی‌روش هم سعی کردند بهترین نفرات را با توجه به تاکتیک‌های تیم انتخاب کنند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ایران شانس صعود از گروهش دارد یا خیر؟ گفت: ایران هم مثل سایر تیم‌ها شانس صعود دارد و بازیکنان باید با امید به مصاف رقبا بروند.

درخشان: کی‌روش بهترین‌ها را انتخاب کرد/ حضور ۴ دروازه‌بان به اجرای تمرینات کمک می‌کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =