کد خبر : 313091
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
-

تیم مورد علاقه بوفون در جام جهانی

تیم مورد علاقه بوفون در جام جهانی

سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد که در جام جهانی ۲۰۲۲ طرفدار کامرون است و این تیم جایگاه خاصی در قلب او دارد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مدیاست، تیم ملی فوتبال ایتالیا غایب بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲ است. ایتالیا نتوانست جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد و به همین خاطر بازیکنان این تیم باید از پای گیرنده ها نظاره گر رقابت بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشند. ایتالیا با شکست عجیب و غیر منتظره برابر مقدونیه برای دومین دوره پیاپی غایب بزرگ جام جهانی است.

جان لوئیجی بوفون از بهترین و محبوب ترین دروازه بان های تاریخ فوتبال ایتالیاست که سابقه قهرمانی با این تیم در جام جهانی را در کارنامه دارد. بوفون اعلام کرد که در جام جهانی ۲۰۲۲ طرفدار کامرون است و دوست دارد که این تیم به عنوان قهرمانی برسد.

او گفت: دوست داشتم که تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی بازی می کرد اما اکنون که تیم حضور ندارد بازی هم تیمی های خود را در جام جهانی دنبال می کنم. معممولا تیم های مورد علاقه من از مدعیان اصلی قهرمانی نیستند. کامرون تیمی است که من در جام جهانی آن را تشویق می کنم. علاقه خاصی به کامرون دارم و این تیم در قلب من جایگاه خاصی دارد.

تیم ملی فوتبال کامرون در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های برزیل، صربستان و سوئیس همگروه است. ساموئل اتوئو اسطوره فوتبال کامرون هم پیش بینی کرد که این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم مورد علاقه بوفون در جام جهانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =