کد خبر : 312994
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
-

حمایت مجلس از مطالبه‌گری جریانات سیاسی در بستر قانون

حمایت مجلس از مطالبه‌گری جریانات سیاسی در بستر قانون

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران منادی و پرچمدار آزادی‌های مشروع در جهان است.

به گزارش عصرقائم، علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به وقایع اخیر کشور مطرح کرد: آزادی ناشی از روح انقلابی حکومت دینی در کشورمان از برکات نظام اسلامی است. حرکات ساختار شکنانه و مغایر با قانون با آزادی منافات دارد. تحقق شعار آزادیخواهی از افتخارات و دستاوردهای ۴۳ساله انقلاب است.

وی با محکوم کردن اغتشاشات اخیر یادآور شد: مصادره شعارهای حقیقی انقلاب توسط آشوبگران با هدف مشروعیت بخشیدن به تحرکات غیر قانونی آنها است. دستاوردها و پیشرفت های کشور در حوزه های علمی، دفاعی، بهداشتی ،اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در ۴۳سال گذشته در پرتو تعالیم اسلام ناب و ولایت و رهبری بدست آمد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم با انتقاد از برخی تشکل های دانشجویی که دانشگاه ها را پایگاه حزبی و جناحی کرده اند، افزود: تندروی های اخیر در برخی دانشگاه‌ها نشانه بلوغ سیاسی و فرهنگی نیست.

وی بر ضرورت تمکین به قانون از سوی گروههای سیاسی و احزاب تأکید کرد و افزود: ایجاد بلوا و آشوب توام با نقض قانون در راستای اهداف استکباری است. مجلس شورای اسلامی همواره از مطالبه گری جریانات سیاسی و احزاب در بستر قانون حمایت می کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تأکید بر جدیت مسئولان در راستای تأمین نیازهای اساسی کشور افزود: حل مشکلات متنوع و متکثر کشور در حوزه های گوناگون در گرو حفظ اتحاد و انسجام ملی و عزم قاطع جهادی است. جامعه نخبگانی کشور باید با رویکرد حل المسائلی به حل چالش های بنیادی کشور ورود کند.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: در عرصه حکمرانی کشور هیچ تصمیمی بدون نقش آفرینی موثر مردم عملیاتی نمی شود.

حمایت مجلس از مطالبه‌گری جریانات سیاسی در بستر قانون
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − دوازده =