کد خبر : 312998
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
-

تبدیل وضعیت نیروی‌های شرکتی به رسمی از قول‌های عملی‌نشده رئیس جمهور است

تبدیل وضعیت نیروی‌های شرکتی به رسمی از قول‌های عملی‌نشده رئیس جمهور است

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد.

به گزارش عصرقائم، غلام رضا شریعتی اندراتی در نشست با نمایندگان مجلس اظهار کرد: ملت عزیز و نجیب ایران این روزها رژیم استکباری آمریکا جنایت کار و ازناب آنان انگلیس و عربستان و آلمان و فرانسه و رژیم غاصب کودک کش و جعلی اسرائیل برای ملت ایران ندای آزادی و دلسوزی سر می دهند تاریخ گواه است و در حافظه مردمان شریف کشورمان ثبت است که بیش از ۲۰۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس با سلاح شیمایی آلمانی، هواپیمای فرانسوی و انگلیسی و پول های بادآورده عربستان سعودی به شهادت رسیده اند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس ادامه داد: خیل شهیدان جوان، دانشجویان، دانش آموز، فرهنگیان، اساتید دانشگاه و کسب و کارگران شریف بودند که به فرمان آنان به خاک و خون کشیده شدند. مگر ملت ایران جنایت رژیم سفاک و مستکبر آمریکا را از یاد می برد؟ مگر جوانان این مرز و بوم کینه مقدس خود را نسبت به آمریکا از یاد می برند؟ رژیمی که جنایت آن در قتل و عام بومیان آمریکا، کشتار ملت بیگناه و بمباران اتمی ژاپن و کشتار فلسطینی ها به دست رژیم اشغالگر قدس که به پشتیبانی آمریکا و جانیان داعش به دستور امپریالیست صفحه کوچکی از جنایات بی شمار مستکبرین عالم به رهبری آمریکا است.

وی بیان کرد: رژیمی که به تعبیر امام بزرگوارمان مظهر شیطان بزرگ است لذا آنان بدانند حافظه ملت بزرگ ایران هرگز جنایات آنان را در حق ملت مظلوم کشورمان فراموش نخواهد کرد و باید بدانند آنچه که امروز در کشور ما در جریان است مسیر پیشرفت و تعالی است و این ملت برای رسیدن به قله های عظیم آبادانی به پشتوانه جوانان غیرتمند اعم از دختران و پسران خود اطمینان دارند و مسئولین در همه رده ها خود را خادم جوانان عزیز می دانند و برای ساختن ایران آباد و مستقل از هر گونه کوششی دریغ نخواهند کرد.

این نماینده مطرح کرد: جناب آقای رئیس جمهور امروز مشکل اساسی کشور عدم توجه مجریان و برنامه ریزان به فرمان مقام معظم رهبری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بر می گردد. اگر اراده لازم برای مردمی کردن اقتصاد و دانش بینان کردن آن وجود داشته باشد در این کشور دلسوزان فراوانی وجود دارند که حاضرند سرمایه های خویش را برای توسعه اشتغال و رونق تولید به جریان اندازند تا زمینه اشتغال جوانان عزیز که بسیاری از مشکلات آنان در زمینه های اجتماعی عدم توجه به همین مقوله است. لذا انتظار داریم ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ها شکل گیرد و با استفاده از تصمیمات انقلابی و جهادی موانع سرمایه گذاری به سرعت برداشته شود.

شریعتی بیان کرد: وزیر جهادکشاورزی، وضع دامداران، کشاورزان، باغداران و بهره برداران عرصه کشاورزی خوب نیست، دامداران صنعتی و خرد روستایی و پرورش دهندگان طیور، ماکیان و آبزیان برای تامین نهاده ها دچار مشکلات جدی هستند، تدبیر شما برای کمک به این عزیزان در بانک کشاورزی مواجه با موانع فراوان است انتظار داریم به قید فوریت دستور دهید مشکلات این عزیزان که امنیت غذایی کشور به دست آنان مرتفع شود.

وی گفت: وزیر نیرو شرق استان در زمینه تامین آب شرب و کشاورزی دچار مشکلات جدی است از شما انتظار می رود تمام همت خویش را برای اتمام سد گلورد و به ویژه نصب پل بر روی این سد تا پایان سال جاری به کار ببندید و دستورات لازم را برای تکمیل شبکه فاضلاب شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه صادر کنید.

این نماینده مجلس تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی بیش از ۱۲۰ روستای کوهستانی منطقه از راه مناسب روستایی برخوردار نیستند در همین منطقه غریب ۶۰۰ کیلومتر راه خاکی وجود دارد، منطقه ای که بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردند شایسته نگاه ویژه آن وزارتخانه برای حل مشکلات راه آنان است. همچنین انتظار داریم به قید فوریت دستور دهید باقی مانده راه بهشهر در سال جاری تمام شود.

وی بیان کرد: وزیرصنایع دستی شرق مازندران دارای آثار تمدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی است انتظار می رود ضمن سفر به شرق استان مازندران با مشکلات  این حوزه آشنا شده و برای رونق گردشگری و بازگشایی  از کاخ دستوران ویژه صادر کنید.

این نماینده مجلس یادآور شد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد. در پایان از مردمان شریف حوزه انتخابیه به ویژه ائمه جمعه، دانشجویان و دانش آموزیان، فرهنگیان و بازاریان و نیروهای حافظ امنیت کشور که با هوشیاری در مقابل فتنه اخیر ایستادند صمیمانه تشکر می کنم.

تبدیل وضعیت نیروی‌های شرکتی به رسمی از قول‌های عملی‌نشده رئیس جمهور است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =