کد خبر : 312847
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
-

پخش ویژه برنامه رادیویی جام جهانی از ۲۰ آبان‌ماه

پخش ویژه برنامه رادیویی جام جهانی از ۲۰ آبان‌ماه

معاون صدای شبکه مازندران گفت: در حال فراهم کردن مقدمات ویژه برنامه بازی‌های جام جهانی فوتبال هستیم که از ۲۰ آبان از رادیو مازندران پخش خواهد شد. ​​​​​​​

به گزارش عصرقائم، بهرام دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رادیو مازندران در ارزیابی شش ماه سال ۱۴۰۱، در میان مراکز استان‌های کشور حائز رتبه نخست شد.

وی افزود: در تمامی ارزیابی‌ها و شاخص‌های ستادی خوشبختانه استان مازندران دارای رتبه برتر بوده و این اتفاق خوب حاصل تلاش تمامی همکاران در رادیو مازندران بوده است.

معاون صدای شبکه مازندران، خاطرنشان کرد: روزانه در رادیو مازندران قریب به ۱۳ ساعت برنامه زنده و ۱۱ ساعت برنامه تولیدی داریم که در مجموع رادیو مازندران به صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش و فعالیت است.

دارابی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه رادیویی در حال تولید و پخش است و رادیو مازندران جزو نخستین رادیوهای استانی بوده که توانسته بخش رادیو را به صورت شبانه روزی فعال کند و همچنان نیز در این عرصه در سطح کشور پیشتاز است.

وی عنوان کرد: تنوع برنامه‌های این رادیو را عمدتا برنامه‌های بومی تشکیل می‌دهد که به صورت روتینگ در حال پخش است و در کنار آن، به مناسبت‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود که با تولید برنامه‌های ویژه از جمله تولید برنامه‌هایب متنوع در هفته مازندران سعی خواهیم کرد نشاط و امیدآفرینی را در میان مردم مازندران تکثیر کنیم.

معاونت صدای استان مازندران اعلام کرد: تولیدات رادیو مازندران بر اساس آداب و رسوم و باورهای مردم این استان می باشد و به همین دلیل همکاران در تلاش برای تولید برنامه های مفید و به روز برای مخاطبان استان هستند.

دارابی تاکید کرد: یکی از الویت‌های ما پیگیری مطالبات مردمی است که در این راستا با دعوت از مسئولان مربوطه، و طرح پیشنهادات از سوی مردم در تلاش برای رفع مشکلات مردمی هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله در تولید محتوا و برنامه برای ما مقوله هدایت فرهنگی جامعه، حفظ همبستگی ملی، ترویج سبک ایرانی اسلامی و تقویت هویت ایرانی اسلامی است که به عنوان سرتیترهای محوری رسانه ملی در تلاش برای تحقق و ایفای صحیح رسالت رسانه ای هستیم.

معاون صدای شبکه مازندران ادامه داد: تقویت باورهای مردم، توجه به توسعه استان، روایت پیشرفت‌های اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، علمی نیز از الویت‌های ما در تولید برنامه است.

دارابی اذعان کرد: در حال حاضر در حال فراهم کردن مقدمات ویژه برنامه بازی‌های جام جهانی فوتبال هستیم که از ۲۰ آبان از رادیو مازندران پخش خواهد شد.

پخش ویژه برنامه رادیویی جام جهانی از 20 آبان‌ماه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 17 =