کد خبر : 312775
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
-

عزم تکواندوکار ۱۷ ساله ایران برای کسب مدال طلای بزرگسالان جهان

عزم تکواندوکار ۱۷ ساله ایران برای کسب مدال طلای بزرگسالان جهان

ملی پوش ۱۷ ساله تکواندوی ایران و دارنده مدال طلای نوجوانان جهان از عزم خود برای کسب مدال طلای جهان در رده بزرگسالان خبر داد و گفت: هیچ ترسی از نام حریفانم ندارم.

به گزارش عصرقائم، متین رضایی در گفتگو ، درباره شرایط خود در آستانه اولین حضور در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در حالیکه تنها ۱۷ سال سن دارد و با پیروزی در انتخابی تیم ملی از تیم نوجوانان به بزرگسالان آمده است، اظهار کرد: خوشبختانه در رقابتهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان موفق به شکست رقبا شدم و توانستم به تیم ملی بزرگسالان برسم. فدراسیون و کادر فنی تیم ملی نیز از من و دیگر نفرات جوان حمایت خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم در رقابتهای جهانی مکزیک بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دارنده مدال های طلای نوجوانان جهان و آسیا، در پاسخ به این سوال که آیا بخاطر رویارویی با بزرگان تکواندوی جهان استرس دارد یا خیر، گفت: به هر حال مقداری استرس برای ورزشکار برای حضور در رویداد مهمی همچون قهرمانی جهان طبیعی است اما تمام سعی‌ام این بوده که این استرس را کنترل کنم و خوشبختانه موفق به انجام آن شده‌ام. قطعا کسب نتیجه در مسابقات جهانی که همه برای کسب مدال به میدان می آیند کار سختی است اما ما نیز انگیزه بسیار زیادی داریم تا از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتم و هدفم این است که در رقابت های جهانی به خوشرنگ ترین مدال برسم. هیچ هراسی از نام حریفانم ندارم و برای ارائه بهترین نمایش و کسب خوشرنگ ترین مدال به میدان می روم. امیدوارم با بهترین مدال برگردم و بتوانم خانواده، کادر فنی و مردم عزیزمان را خوشحال کنم.

رضایی در پایان گفت: همه کشورها با تمام قدرت به مسابقات جهانی می آیند. من هم حریفان عنوان دار و بزرگی دارم که با کمک کادر فنی آن ها را آنالیز کرده ایم.

عزم تکواندوکار ۱۷ ساله ایران برای کسب مدال طلای بزرگسالان جهان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 20 =