کد خبر : 312872
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
-

عبدی: کی‌روش نمی‌خواست دستش رو شود

عبدی: کی‌روش نمی‌خواست دستش رو شود

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید سرمربی تیم ملی در دیدار دوستانه برابر نیکاراگوئه نمی‌خواست دستش برای رقبا در جام‌جهانی رو شود.

به گزارش عصرقائم، حسین عبدی در گفت‌وگو ، درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر نیکاراگوئه در دیداری دوستانه اظهار کرد: صرفا با بازی برابر نیکاراگوئه نمی‌توان شرایط تیم ملی فوتبال ایران را قبل از جام‌جهانی ارزیابی درستی داشته باشیم. اول به خاطر اینکه تمام بازیکنان اصلی تیم ملی در این دیدار حضور نداشتند و این بازی با حضور تعدادی از بازیکنان لیگ ایران و بازیکنان شاغل در قطر و بازیکنان جوان برگزار شد. از طرف دیگر با توجه به اینکه بازی پخش زنده بود، فردی مثل کی‌روش نمی‌خواهد دست خود را برای رقبا در جام‌جهانی رو کند. تصور من این است که کی‌روش می‌خواست رقبا بازی ایران برابر نیکاراگوئه را آنالیز کنند و با این بازی از تیم ملی ایران به شناخت برسند و تیم ملی در جام‌جهانی آنها را سوپرایز کند. یعنی کی‌روش به عمد می‌خواست اطلاعات غلط در اختیار رقای ایران در جام‌جهانی قرار دهد.

وی افزود: نکته ناراحت کننده بازی ایران برابر نیکاراگوئه، مصدومیت امید ابراهیمی بود. این بازیکن می‌تواند در جام‌جهانی به تیم ملی کمک کند و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که او به جام‌جهانی برسد.

عبدی در ادامه گفت: در تورنمت‌ها اولین بازی بسیار مهم است. برخی می‌گفتند بهتر بود بازی اول ایران بازی ساده‌تری بود اما من معتقدم که خوش شانس بودیم  که بازی اول ما سخت‌ترین بازی ما است. وقتی در یک تورنمت در بازی اول برابر تیم‌ قدرتمند بازی می‌کنید، شرایط احساسی و انرژی تیم باعث می‌شود بازی بهتری شاهد باشیم. در این بازی ایران می‌تواند با نوع بازی خود انگلیس را سوپرایز کند. به نظر من بدشانسی انگلیس است که در نخستین بازی برابر ما بازی می‌کنند.

او همچنین تصریح کرد: فکر می‌کنم از معدود دفعاتی است که تیم انگلیس متشکل از بازیکنانی است که در لیگ انگلیس بازی می‌کنند و فقط یکی از آنها در باشگاه دورتمند است. این تیم رویای قهرمانی دارد و برنامه‌ریزی آنها این است که به مراحل بالاتر برسد. انگلیس تیم بسیار خوبی است و ما هم می‌توانیم آنها را سوپرایز کنیم.

عبدی درباره شرایط تیم ملی آمریکا هم گفت: آمریکا هم تیم خوبی است و با آن تیم سال ۱۹۹۸ بسیار متفاوت است چون الان بیشتر بازیکنانش در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. آمریکا همه چیز برایش مهیا است که حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. فکر می‌کنم بازی ایران برابر این تیم می‌تواند بازی هیجان‌انگیزی باشد.

او درباره شرایط تیم ملی فوتبال ولز هم گفت: ولز هم شبیه به انگلیس بازی می‌کند با این تفاوت که قدرت آنها کمتر ازانگلیس است. آنها از آخرین تیم‌هایی بودند که به جام‌جهانی صعود کردند و بازی برابر این تیم هم برای ایران ساده نیست. نقطه عطف این تیم گرت بیل است که از بهترین نفرات ولز محسوب می‌شود.

عبدی: کی‌روش نمی‌خواست دستش رو شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + شش =