کد خبر : 312767
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
-

پاسخ الخلیفی به فلورنتینو پرس

پاسخ الخلیفی به فلورنتینو پرس

رییس باشگاه پاری سن ژرمن به سخنان فلورنتینو پرس درباره ضرورت برگزاری سوپر لیگ اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اکیپ، باشگاه رئال مادرید با ریاست فلورنتینو پرس از باشگاه‌هایی است که اصرار به برگزاری سوپر لیگ اروپا با شرکت تیم‌های بزرگ قاره سبز دارد.

این ایده با مخالفت شدید یوفا مواجه شده است با این حال رئال مادرید و چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر برای درآمدزایی بیش‌تر اصرار به برگزاری چنین رقابتی با حضور بهترین تیم‌های قاره سبز دارند.

اما پاری سن ژرمن موافق برگزاری چنین رقابتی نیست. ناصر الخلیفی، رییس این باشگاه فرانسوی به سخنان اخیر فلورنتینو پرس واکنش نشان داد و گفت: وقتی صحبت از سوپر لیگ می‌شود باید آینده فوتبال اروپا از همه نظر از باشگاه‌ها گرفته تا فدراسیون‌ها و هواداران و همه گروه‌های سنی در نظر گرفته شوند و به آن توجه شود. باید قبل از هر چیز به فکر هواداران بود که در نشست روز گذشته صدای آن‌ها کاملا به گوش رسید. آن‌ها با قلب خود صحبت کردند اما باید توجه کرد که فواید شخصی جایی در فوتبال ندارد.

او ادامه داد: فلورنتینو پرس از رقابت جذاب بین نادال و فدرر برای توجیه سوپر لیگ صحبت به میان می‌آورد. بله من هم که خودم علاقه زیادی به تنیس دارم و حتی در این رشته هم بازی کرده‌ام باید بگویم که نادال و فدرر از بهترین‌های تاریخ تنیس هستند و در این شکی وجود ندارد اما نادال و فدرر هیچگاه خواستار برگزاری یک رقابت خاص تنها با حضور بهترین‌ها نشده‌اند اتفاقا آن‌ها بارها از خانواده تنیس دفاع کرده‌اند و به همین خاطر نباید از اسم آن‌ها برای توجیه شکست استفاده کرد.

پاسخ الخلیفی به فلورنتینو پرس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + ده =