کد خبر : 312729
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
-

برگزاری رزمایش “جهادگران فاطمی ۲” در هفته بسیج

برگزاری رزمایش “جهادگران فاطمی ۲” در هفته بسیج

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به مدت ۱۰ روز در ایام هفته بسیج خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در جلسه شورای اداری استانداری مازندران با موضوع برنامه‌های هفته بسیج که در سالن امامت سپاه کربلا برگزار شد از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی۲ به مدت ۱۰ روز در ایام هفته بسیج خبر داد و گفت:موضوع دیگری که در این جلسه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، مسئله جهاد تبیین بود که بعنوان یک امر گسترده و همه گیر در همه در سیستم‌های اجرایی، انجام شود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: کارگروه‌های مختلفی در چهار موضوع در جسله شورای اداری با حضور مدیران اجرایی و استاندار برگزار شد.

به گفته مسلمی شکل گیری قرارگاه محله مهدوی با محوریت مساجد و ائمه جماعات برای حل مسائل و مشکلات محله‌ها و چگونگی مشارکت مردم در حل نظام مسائل، مصوب شد.

وی بیان کرد: این رزمایش با نقش آفرینی و همت خالصانه و مومنانه گروه های جهادی و سازمان های اقشاری بسیج در حوزه هاي مختلف و متنوعي به صورت تخصصي برگزار می شود.

وی از شکل گیری قرارگاه محله مهدوی با تاکید برمسجد محوری و نقش دادن به مردم برای حل نظام مسائل پیرامونی خودشان در محل زندگی با محوریت امام محله خبر داد و افزود: همچنین جهاد تبیین باید به عنوان یک امر گسترده و همه گیر در همه سطوح جهادی و اجرایی نهادینه شود.

مسلمی با بیان اینکه جهاد تبیین را باید جدی بگیریم، گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

برگزاری رزمایش "جهادگران فاطمی ۲" در هفته بسیج
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + دو =