کد خبر : 312523
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
-

کورتوا: شکست شرم‌آوری بود

کورتوا: شکست شرم‌آوری بود

سنگربان رئال مادرید از شکست برابر رایو وایکانو بسیار ناراحت است و آن را شرم آور توصیف کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مارکا، رئال مادرید شکست دور از انتظاری را در آخرین بازی هفته سیزدهم رقاب های لالیگا متحمل شد. رئال که در مهمان رایو وایکانو بود با نتیجه سه بر دو شکست خورد و این باعث شد تا نتواند به صدر جدول رده بندی برگردد.

تیبو کورتوا، بهترین دروازه بان سال ۲۰۲۲ در این بازی سه گل دریافت کرد که آن را شرم آور دانست. سنگربان بلژیکی رئال مادرید بعد از بازی گفت: گل‌های بسیار بدی را دریافت می‌کنیم. بسیاری از گل های که دریافت می‌کنیم به خاطر نبود تمرکز است. رایو وایکانو فصل بسیار خوبی را تجربه می‌کند و می‌دانستیم که کار سختی برابر این تیم داریم. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. این شکست شرم آور است.

او درباره ضربه پنالتی که مهار کرد اما داور دوباره دستور تکرار آن را داد، گفت: ضربه پنالتی را مهار کردم اما داور به بهانه اینکه کارواخال زوتر حرکت کرد آن را تکرار کرد. من به خوبی تمرکز کردم و آن را گرفتم. اشتباه از من نبود. متاسفانه پنالتی در بار دوم به گل تبدیل شد و این گل روند بازی را تغییر داد. امیدوارم که این آخرین شکست ما در لالیگا باشد و در بازی های بعدی بیدار شویم و به پیروزی برسیم.

کوروتوا در پایان گفت: به خاطر فشردگی بازی ها از نظر بدنی در وضعیت خوبی نبودیم. تساوی برابر خیرونا به خاطر بدشانسی ما بود اما امشب شکست خوردیم چرا که اصلا خوب بازی نکردیم. وایکانو بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کرد.

کورتوا: شکست شرم‌آوری بود/ باید بیدار شویم!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =