کد خبر : 312553
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
-

فلنج گلودار L316 S40 نیاز صنایع برای توسعه کاری

فلنج گلودار L316 S40 نیاز صنایع برای توسعه کاری

فلنج گلودار L316 s40 یکی از انواع فلنج است که به دلیل مقاومت بالای آن به رطوبت و زنگ‌زدگی در بسیاری از پروژه‌های تأسیساتی زیر آبی استفاده می‌شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فروشگاه امین، فلنج گلودار L316 S40 برای فشارهای بالا و دماهای زیر صفر و یا بسیار زیاد کاربرد دارد و برای تمام سرویس‌ها تا کلاس ۲۵۰۰ قابل استفاده است فلنج گلودار جهت اتصال به اتصالات جوشی یا نازل‌های تجهیزات و مخازن در دو نوع معمولی و بلند ساخته می‌شود. فلنج استنلس L316 S40، فولاد ضد زنگ ۳۱۶ حاوی مولیبدن است که باعث بهبود مقاومت در برابر خوردگی می‌شود.

قسمت پایین این فلنج همراه با لوله دارای هاب مخروطی بلند است به علت ضخامت کافی در جاهائی که دما زیاد و تنش‌های برشی، فشاری و ارتعاشی وجود دارد بکار می‌روند. همچنین فلنج گلودار در انتها دارای گردن بوده و مشخصات آن در قسمت انتهای گردن با مشخصات لوله به آن جوش می‌شود یکسان است. از نظر قطر و ضخامت و اغلب در موقعیت‌هایی با فشار قوی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکات مهم برای سفارش فلنج

هنگام سفارش فلنج گلودار L316 S40 لازم است به اندازه قطر آن دقت کنید زیرا قطر داخلی فلنج باید با قطر لوله تطابق داشته باشد. این فلنج را در شرایط سخت بسیار مقاوم می‌کند. به بیانی دیگر از فلنج‌های گلودار در شرایط شدید و بحرانی مانند فشار بالا، نوسانات زیاد دما و فشار، درجه حرارت بالا، مایعات فرار و دمای زیر صفر استفاده می‌شود. فلنج‌ یک روش موثر برای اتصال لوله‌ها، دریچه‌ها و پمپ‌ها و… در پروژه‌های ساختمانی و خانه هوشمند هستند اما در صنایع پتروشیمی و شیمیایی هم نیز استفاده می‌شوند.

در مقایسه با فولاد ضد زنگ ۳۰۴، ماده‌ی فولاد ۳۱۶ از جنس فولاد ضد زنگ و علاوه بر آن از نیکل و مولیبدن ساخته شده است که در چین آن را فولاد ۱۸Cr-12Ni-2.5Mo می‌نامند. بنابراین نسبت به فولاد ۳۰۴ معمولاً داری ۲ تا ۳ % مولیبدن اضافی است و این مولیبدن اضافی برای مقاومت در برابر دمای بالا به کار می‌رود. همچنین فلنج لوله ss316 ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر خوردگی جوی و مقاومت در برابر دماهای بالا را دارا است. همچنین می‌تواند در شرایط سخت به عنوان ماده‌ی غیرمغناطیسی استفاده شود.

پس فولاد ۳۰۴ بندرت در تماس با سولفوریک‌اسید استفاده می‌شود. همچنین نوع ۹۰۴L و آلیاژ ۲۰ حتی در برابر سولفوریک‌اسید در دماهای بالاتر از اتاق مقاوم هستند. فلنج فولاد ضد زنگ دارای مقاومت در برابر خوردگی است و در آب دریا و سایر اماکن بهتر از فولاد ۳۰۴ است. به همین دلیل از آن به عنوان فولاد ضد زنگ ”درجه دریایی” یاد می‌شود ولی در برابر آب گرم مقاوم نیست. فلنج ۳۱۶ ss برای تجهیزات مقاوم در برابر سولفوریک‌اسید – فسفریک‌اسید – فرمیک‌اسید و استیک‌اسید استفاده می‌شود. کاربرد آن هم شامل سیستم‌های لوله‌کشی دریایی – پمپاژ – تولید مواد شیمیایی – صنایع غذایی – آبیاری و سایر سیستم‌های خط لوله‌ی فولاد ضد زنگ می‌شود.

فلنج گلودار L 316 S 40
فلنج گلودار L 316 S 40

عملکرد جوشکاری فیوژن برای فلنج استنلس استیل ۳۱۶ هم با پرکننده و هم بدون پرکننده بسیار عالی است. میله‌های پرکننده و الکترودهای توصیه شده برای فولاد ضد زنگ L316 به ترتیب با فلز پایه، ۳۱۶ و ۳۱۶ لیتر هستند. مقاطع جوش داده شده سنگین ممکن است نیاز به بازپخت پس از جوشکاری داشته باشد. درجه Ti 316  ممکن است به عنوان جایگزینی برای فولاد ضد زنگ ۳۱۶ در جوش‌های مقاطع سنگین استفاده شود. فلنج گلودار L316 S40  از آلیاژهای فولادی، استنلس، گالوانیزه و استیل ساخته می‌شود سایزهایی که برای فلنج L316 S40 موجود است از ۲/۱ اینچ شروع می‌شود و تا ۵۲ اینچ ادامه دارد.

فلنج گلودار L 316 S 40

فروش فلنج گلودار L316 S40 در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری که فلنج گلودار L316 را ارائه می‌دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می‌باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع شیرآلات فولادی، استیل، برنجی، اتصالات مانند زانو فولادی، اتصالات پلی‌اتیلن و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد و در پروژه‌های شهرداری‌های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم و صنعت، ستاد مشترک، شرکت بام انرژی (پروژه‌های بام‌لند، بام زعفرانیه و غیره)، شرکت ترمو اسکان، پروژه‌های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری‌سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابوالفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات، انواع فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می‌توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمایید.

آدرس: تهران – خیابان خیام شمالی – رو به روی درب شرقی پارک شهر – کوچه قورخانه – پلاک ۶۸

تلفن : ۳۳۹۰۰۸۳۲

         ۳۳۹۰۰۷۶۵

         ۳۳۹۱۳۹۰۷

         ۳۳۹۵۸۰۹۵

همراه : ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

           ۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳ (رامین یعقوبی)

آدرس سایت: http://aminpipestore.com/

فلنج گلودار L316 S40 نیاز صنایع برای توسعه کاری
فلنج گلودار L 316 S 40
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 7 =