کد خبر : 312631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
-

ورناصری: وزیر کشور سریع‌تر شهردار مسجد سلیمان را تعیین کند

ورناصری: وزیر کشور سریع‌تر شهردار مسجد سلیمان را تعیین کند

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور خواست تا با توجه به اینکه ۱۶ ماه از آغاز کار شوراهای شهر و روستا می گذرد و این شهر همچنان شهردار ندارد، دستور تسریع در رسیدگی به این موضوع را صادر کند.

به گزارش عصرقائم، علیرضا ورناصری در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در تخصیص فصل هفتم قانون اساسی به شوراهای شهر و روستا موکد اهمیت این شوراهاست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: شوراها شالوده قرآنی دارند و به عنوان مجلس محلی از اصول مترقی مردمسالاری دینی هستند و در کشور ما نیز نماد نقش آفرینی مردم در عرصه سیاسی و مامن ارزنده جهت پیشبرد اهداف ایده آل هستند.

وی در تذکری خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: علیرغم حضور جنابعالی در حوزه انتخابیه و صدور دستور در عدم کارآیی شورای مسجد سلیمان جهت تغییر و اصلاح عملکرد این شورا برای خدمت به مردم، تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت ۱۶ ماه از آغاز به کار شوراها هنوز مسجدسلیمان شهردار ندارد و این موضوع مرتبا در دیدارها و تماس های مردم از بنده مطالبه می شود که امیدوارم دستور تسریع در رسیدگی به این موضوع را صادر کنید.

ورناصری: وزیر کشور سریع‌تر شهردار مسجد سلیمان را تعیین کند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − یازده =