کد خبر : 312600
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
-

اتصال آزادراه تهران – شمال به مازندران تا پایان امسال

اتصال آزادراه تهران – شمال به مازندران تا پایان امسال

رئیس بنیاد مستضعفان از پیشرفت ۸۹ درصدی باند رفت منطقه دو آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: آزادراه تهران- شمال تا ‌پایان سال به مازندران وصل می‌شود.

به گزارش عصرقائم، پرویز فتاح در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی منطقه دو آزادراه تهران- شمال گفت: عملیات ساخت در کل منطقه دو آزادراه به پیشرفت ۶۵ درصدی رسیده است. ۲۲ کیلومتر از باند رفت منطقه دو اکنون به پیشرفت ۸۹ درصدی رسیده ‌که ۱۸ کیلومتر آن تونل و پل است.

وی وعده داد که تا پایان سال عبور ایمن مردم از این منطقه فراهم شود و با افتتاح باند رفت، آزادراه تهران- شمال به مازندران متصل شود. عملیات ساخت ۲۲ کیلومتر باند رفت به همراه تونل البرز در این منطقه ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برداشته است.

رییس بنیاد مستضعفان تاکید کرد که این پروژه با تکنولوژی و پیمانکار ایرانی درحال پیشروی است و خرید تجهیزات و جت‌فن‌ها و سایر تجهیزات نیز به موقع انجام شده است.

فتاح درباره سهم پرداختی دولت در ساخت منطقه دو گفت: بنیاد، شرایط دولت را درک می‌کند، ضمن اینکه کسری تامین اعتبار دولت را پر می‌کنیم و نگرانی از بابت توقف‌ پروژه وجود ندارد. دولت قول تامین اعتبار را داده است و پیش تر نیز از اراضی در اختیار در اطراف منطقه یک آزادراه به صورت تهاتر، سهم آورده خود را تکمیل کرده است.

باند رفت منطقه دو آزادراه تهران- شمال سومین اولویت دولت در تکمیل پروژه‌های آزادراهی است؛ در این صورت مردم می‌توانند از طریق این آزادراه تا پل زنگوله واقع در استان مازندران و به صورت چهارخطه عبور کنند. همزمان فعالیت عمرانی در باند برگشت این آزادراه در حال انجام است.

اتصال آزادراه تهران - شمال به مازندران تا پایان امسال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =