کد خبر : 312522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

آنچلوتی: مسئولیت شکست با من است

آنچلوتی: مسئولیت شکست با من است

سرمربی رئال مادرید از نخستین شکست در لالیگا ناراحت است و مسئولیت آن را برعهده گرفت. او اعتراف کرد که رئال در سه دیدار اخیر خوب بازی نکرده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مارکا، نخستین شکست فصل رئال مادرید در رقابت های لالیگا در هفته سیزدهم رقم خورد. رئال که در آخرین بازی هفته سیزدهم مهمان رایو وایکانو بود با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا نتواند به صدر جدول رده بندی برگردد.

کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها این‌گونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: در سه دیدار اخیر کیفیت و استمرار لازم را نداشته‌ایم. ما در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم و بسیار ناراحتیم که در این بازی شکست خوردیم و نتوانستیم صدر جدول رده بندی را پس بگیریم. امیدوار بودیم که نتایج خوب ما در لالیگا ادامه داشته باشد و در این بازی هم به پیروزی برسیم اما متاسفانه شکست خوردیم.

او ادامه داد: فصل طولانی در انتظار ما است و هنوز زود است که درباره قهرمان صحبت کرد. بازی‌های زیادی باقی مانده است و به تلاش خود ادامه خواهیم داد. هنوز چیزی تمام نشده است. باید اعتراف کرد که بازیکنان به خاطر فشردگی زیاد بازی ها خسته هستند و این باعث می شود تا آنها کیفیت لازم را در بعضی از بازی ها نداشته باشند. رودریگو در این بازی دو سه فرصت خوب گلزنی را از دست داد که در حالت طبیعی آنها را به راحتی تبدیل به گل می‌کرد. در این بازی تنها آسنسیو خوب بود. بقیه بازیکنان در سطح خود نبودند. بازی بدی را به نمایش گذاشتیم.

آنچلوتی درباره وینیسیوس هم گفت: او با مشکل مواجه شد و نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد. این بازی برای همه بازیکنان ما سخت بود. نه خط دفاعی خوب ظاهر شد و نه مهاجمان به خوبی از فرصت ها استفاده کردند. در چنین بازی های که حریف پرسینگ شدید می‌کند باید سریع توپ را به گردش درآورد. ما امشب خوب نبودیم و بازیکنان به عقب برمی‌گشتند و این باعث می شود تا حریف در شرایط حمله قرار گیرد.

او در پایان گفت: مسئولیت شکست با سرمربی تیم است و من هم این مسئولیت را قبول می کنم. تیم تاکنون این‌گونه بد بازی نکرده است. این طبیعی است که گاهی اوقات بد بازی کرد و شکست خورد با این حال من به همه بازیکنان ایمان دارم و هیچ گاه به آنها شک نکرده‌ام. ما تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی و فرار از شکست تلاش کردیم. قبل از اینکه لیگ تعطیل شود تنها یک بازی باقی مانده است و باید نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن به کار برد. ما نمی خواهیم بیش از این امتیاز از دست دهیم. تا آخرین لحظه برای پیروزی در هر بازی تلاش می کنیم.

آنچلوتی: مسئولیت شکست با من است/ هم در دفاع و هم در حمله بد بودیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 9 =