کد خبر : 312327
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
-

نماینده اردبیل: بانک مرکزی به موضوع مدیریت بازار ارز ورود کند

نماینده اردبیل: بانک مرکزی به موضوع مدیریت بازار ارز ورود کند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار ورود بانک مرکزی به موضوع افزایش قیمت سکه و دلار در روزهای اخیر و مدیریت بازار ارز شد.

به گزارش عصرقائم، صدیف بدری در جلسه امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه «از حضور حماسی و پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در سراسر کشور به ویژه مردم ولایتمدار، انقلابی و حسینی اردبیل کمال تشکر را دارم»، اظهار کرد: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند و حمایت خود از آرمان های انقلاب اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران را نشان دادند.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تکلیف مسئولان را بیش از گذشته سنگین‌تر کرد و مسئولان باید با عزم بیشتری نسبت به گذشته برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، تبعیض ها و ناعدالتی ها تلاش کنند و قدردان حمایت مردم باشند.

نایب رئیس کمیسیون عمران همچنین در تذکر دیگری با اشاره به افزایش قیمت نرخ ارز در بازار گفت: تجربه ثابت کرده است که افزایش نرخ ارز علاوه بر تأثیرات اقتصادی، تاثیر روانی نیز بر روی گرانی سایر کالاها دارد؛ در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت دلار و سکه هستیم در این خصوص از بانک مرکزی می خواهم که جهت مدیریت بازار ارز به موضوع ورود کند.

نماینده اردبیل: بانک مرکزی به موضوع مدیریت بازار ارز ورود کند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − نه =