کد خبر : 312400
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
-

حسین زاده: مسئولان به نوجوانان و جوانان بیشتر بها دهند

حسین زاده: مسئولان به نوجوانان و جوانان بیشتر بها دهند

نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان کشور گفت: فصل، فصل وحدت، ایثار و گذشت است و همه با هم باید به نوجوانان و جوانان بهای بیشتری دهیم.

به گزارش عصرقائم، حسین حسین زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن پخش کلیپی از مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت عرفانی نیا و جنگجو، گفت: اگرچه قلب هر انسان آزرده ای از شنیدن فاجعه عظیم حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) به درد آمد، اما خروش میلیونی ملت بصیر، هوشیار و بیدار با وحدت و همدلی و هم ستگی خود در تشییع پیکر این شهدا در شیراز و مشهد و جای جای ایران و همچنین در روز ۱۳ آبان تحت لوای جمهوری اسلامی با طبعیت از ولی امر مسلمین جهان آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای نشان دادند.

حسین زاده در ادامه خطاب به مسئولان کشور اظهار کرد: فصل، فصل وحدت، ایثار و گذشت است و همه با هم باید «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» را معنا کرده و به نوجوانان و جوانان بهای بیشتری دهیم.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس خطاب به وزیر کشور گفت: در سحرگاه روز جمعه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ روز اخلاق و مهرورزی و روز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) خبر شهادت، شهید جنگجو و شهید عرفانی نیا بسیجی و طلبه شهید حافظ کل قرآن در بیرم لارستان استان فارس دل صدها هزار نفر از مردم را به درد آورد که سیل خروشان و جمعیت عظیم مردم در وداع با پیکر این دو شهید صحنه زیبای دیگری را در تاریخ بیرم رقم زد. بخش بیرم لارستان با مردمانی صبور و قرآنی که در ایام بحران سیل، تلخی زندگی و مشکلات بار دیگر بر مردم شریف چهره نشان داد، از این رو بار دیگر از تلاش‌های هلال احمر و وزیر کشور که از این منطقه بازدید داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسالت این دو شهید ارتقای بخش بیرم و خوشحالی مردم بود، لذا از رئیس جمهور و وزیر کشور خواهشمندم نسبت به ارتقا بخش بیرم به شهرستان بیرم اقدام عاجل نمایند. درخواست دیگر تسریع در ماده ۲۳ آبرسانی به ۶ بخش جنوبی فارس شامل صحرای باغ، بیرم، بخش مرکزی گراش، خیرگور، مرودشت، چاه‌ورز و شروع آن است. همچنین ضمن تشکر از وزیر نفت و معاونان و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران برای موفقیت‌ های اخیر به ویژه درحوزه دیپلماسی انرژی، خواشمندم اکتشاف چاه گازی بیرم را عملیاتی کند.

حسین زاده: مسئولان به نوجوانان و جوانان بیشتر بها دهند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − ده =