کد خبر : 312301
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
-

گلایه ساعی از بی توجهی وزارت ورزش به تکواندو

گلایه ساعی از بی توجهی وزارت ورزش به تکواندو

رییس فدراسیون تکواندو گفت: هر چند تیمی جوان را عازم مسابقات جهانی می‌کنیم اما مطمئن باشید دست و پا بسته نخواهیم بود.

به گزارش عصرقائم، هادی ساعی در حاشیه تمرین تیم ملی تکواندو پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی مکزیک، گفت: خدا را شکر شرایط بچه‌ها خیلی خوب است و اردوهای بسیار خوبی را برای حصور در این رقابت‌ها پشت سر گذاشته‌اند. ما هم تا جایی که می‌توانستیم و حتی در جاهایی بیشتر از توانمان در مباحث مالی سعی کردیم از تیم ملی حمایت کنیم و چیزی برایشان کم نگذاریم.

رییس فدراسیون تکواندو، افزود: بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند و چیزی که من می‌بینم این است که بچه‌ها در شرایط آماده‌ای قرار دارند. تیم خیلی جوانی داریم تا جایی که ۴ نفر از نفرات اعزامی دانش آموز و نوجوان هستند. این برای تکواندوی ایران خیلی خوب است و از طرفی ریسک بزرگی است که فدراسیون و کادر فنی تیم ملی انجام داد. این بچه‌ها خودشان آمدند در انتخابی تیم ملی بزرگسالان و با تجربه‌ترها را بردند و ما نیز به آن‌ها بها دادیم. امیدوارم همانطور که در انتخابی تیم ملی درخشیدند، بتوانند در مسابقات جهانی کار کنند و جواب اعتماد فدراسیون و کادرفنی را بدهند.
وی درباره میزان شانس ایران برای کسب عنوان قهرمانی جهان گفت: کسب عنوان قهرمانی جهان با بچه‌هایی که نصف آن‌ها برای اولین بار به مسابقات جهانی بزرگسالان اعزام می‌شوند کار سختی است. بچه‌ها اگر به جوانی شان نبازند، توانایی بالایی دارند و امید داریم با وجود تجربه کم روی سکو بروند. هر چند سال است از شرایط خوب تکواندو دور شده‌ایم اما مطمئن باشید تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

ساعی تصریح کرد: بچه‌ها با همه توان به میدان می‌روند و کادرفنی هم تجربه خوبی از مسابقات بزرگ دارد. بیژن مغانلو عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی بدست آورده و از تجربه بالایی برخوردار است. او انقدر سخت کوش است که از این نظر خیالمان راحت است و امیدوارم اتفاق بدی نیفتد و بچه‌ها روی سکو بروند.

رییس فدراسیون تکواندو درباره اقدام انگلیس در ندادن ویزا به تیم ملی ایران برای حضور در گرندپری منچستر گفت: من به فدراسیون جهانی نامه زدم و به فدراسیون انگلیس هم شدیدا اعتراض کردم. حتما این موضوع را پیگیری می‌کنم و از فدراسیون جهانی می‌خواهم حتما قبل از دادن میزبانی به کشورها در بحث صدور روادید تضمین بگیرند تا کارشکنی نکنند. غیبت در گرندپری منچستر لطمه بزرگی برای تیم ما بود که جبران آن خیلی سخت است.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان درباره علت غیبت مسئولان وزارت ورزش در مراسم بدرقه تیم ملی و گلایه‌های وی از بی توجهی مسئولان این وزارتخانه به تکواندو، گفت: در چند روز گذشته صحبت‌هایم را کرده‌ام و حتما به گوش وزیر محترم رسیده است. به هر حال بنا نداشتند از تیم ملی دیدن کنند تا بچه روحیه بگیرند اما ما کارمان را می‌کنیم و بچه‌ها از طرف فدراسیون حمایت همه جانبه‌ای خواهند داشت. گله‌ای نمی‌کنم. امیدوارم بچه‌ها دست پر برگردند چرا که در آن صورت حتما دوستان به سراغ تیم ملی می‌آیند!

گلایه ساعی از بی توجهی وزارت ورزش به تکواندو/ با دست پر از جهانی برگردیم به سراغمان می‌آیند!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =