کد خبر : 312299
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
-

نحوه محاسبه وزن ناودانی در سایت ثامن تجارت

نحوه محاسبه وزن ناودانی در سایت ثامن تجارت

ناودانی یکی از مقاطع فولادی است که در دسته پروفیل باز قرار دارد که با یک سطح افقی و دو سطح عمودی که بال نام دارند، تشکیل شده‌اند. یکی از مهم‌ترین خصوصیات ناودانی، وزن آن‌ها می‌باشد که نحوه محاسبه وزن ناودانی را در زمان خرید باید از بر باشید. انواع ناودانی را می‌توان بر اساس کاربرد و وزن آن‌ها محاسبه نمود که این عوامل مسلما روی قیمت ناودانی نیز تاثیر می‌گذارند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از ثامن تجارت، نحوه محاسبه وزن ناودانی در زمان خرید آن اهمیت زیادی دارد و یکی از روش‌های متداول، روش محاسبه آنلاین وزن ناودانی می‌باشد که با این روش به صورت تقریبی می‌توانید وزن ناودانی به دست بیاورید. در اصل ناودانی‌ها به دو روش به تولید می‌رسند که فرآیند نورد سرد و نورد گرم از دسته روش‌های متداول تولید هستند.

نحوه تخمین قیمت ناودانی

در نظر داشته باشید که ناودانی دارای جنس‌های مختلفی می‌باشد که از مهم‌ترین آن‌ها که روی قیمت خرید ناودانی نیز تاثیر می‌گذارند، جنس ناودانی می‌باشد که شامل گالوانیزه، آلومینیوم، استنلس می‌باشند که در اصل ناودانی‌ها قابلیت شکل پذیری خوبی داشته و دارای استحکام بالا می‌باشد. داشتن جدول وزن ناودانی و نبشی می‌تواند در این امر به شما کمک کند چرا که داشتن مقادیر استاندارد، معیاری مناسب برای سنجش می‌باشند.

برای مقاطع فولادی همچون ناودانی‌ها، جدول اشتال وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کیفیت کالای تولید شده را بسنجید. یکی از مهم‌ترین معیارها در ارزیابی ناودانی وزن آن‌ها می‌باشد که بنابر گزارش سایت ثامن تجارت که مبنی بر نحوه محاسبه وزن ناودانی می‌باشد.

همانطور که می‌دانید بازار آهن یکی از بازارهای پر نوسانی می‌باشد که قیمت تمامی مقاطع آن متغیر می‌باشد. با توجه به تغییرات و نوساناتی که در این بازار پیش می‌آید مسلما قیمت ناودانی و دیگر آهن‌آلات ساختمانی تغییر کرده و بر میزان عرضه و تقاضا نیز تاثیر می‌گذارند. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی این روزها در زمینه فروش آهن‌آلات و مصالح ساختمانی فعالیت می‌کنند که اگر به دنبال بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت جهت خرید ناودانی و دیگر مقاطع فولادی هستید، می‌توانید خرید مستقیم و بدون واسطه از طریق سایت ثامن تجارت را تجربه کنید.

نحوه محاسبه وزن ناودانی در سایت ثامن تجارت

نحوه محاسبه وزن ناودانی در سایت ثامن تجارت بر اساس اصول و قوائدی درست و منطقی حساب می‌شود که در زمان خرید ناودانی نیز می‌توانید نحوه محاسبه وزن ناودانی را به خود کارشناسان فروش این سایت بسپارید تا با توجه به نیاز و ابعادی که دارید ناودانی را خریداری کنید. یکی از روش‌های متداول محاسبه وزن ناودانی روش محاسبه نرم‌افزاری می‌باشد و روش دیگر روش محاسبه دستی است که در این روش از فرمول برای محاسبه وزن ناودانی استفاده می‌شود.

فرمول محاسبه وزن ناودانی

با محاسبه وزن ناودانی از روش فرمولی به راحتی می‌توان اعداد را جایگذاری کرد و به عدد نهایی وزن رسید. اما گاها نیز ممکن است که همیشه روش محاسبه وزن ناودانی از طریق فرمول میسر نباشد و این روش کمی دشوار به نظر برسد.

وزن ناودانی= طول ناودانی(متر) * وزن اشتال هر شاخه ناودانی (کیلوگرم بر متر)

برای محاسبه وزن ناودانی از نوع UNP20 به طول ۱۲ متر از فرمول زیر استفاده می شود:

وزن ناودانی (UNP) = [12] (m) × [(۲۵٫۳۰) وزن مخصوص  UNP20  از جدول اشتال] (kg/m) = 303.60 kg

همچنین وزن ناودانی دوبل از نوع ۲UNP15 به طول ۶  طبق این فرمول محاسبه می‌شود:

وزن ناودانی دوبل  (۲UNP) = [2 × ۶] (m) × [(۲۲) وزن مخصوص  UNP18 از جدول اشتال] (kg/m) = 264 kg

گروه صنعتی ثامن تجارت سعی نموده است تا آسان‌ترین راه را برای خرید آهن‌آلات ساختمانی و همچنین خرید نبشی برای تمامی افراد میسر سازد تا با خرید مستقیم و بدون واسطه بتوانید هزینه کمتری را در قبال خرید ناودانی پرداخت کنید. با توجه اینکه هر تولید کنند و کارخانه‌ای قیمت روز مختص به خود را دارد می‌توانید از طریق سایت ثامن تجارت از قیمت روز ناودانی نیز مطلع شده و نحوه محاسبه وزن ناودانی را به خود کارشناسان بسپارید. در نظر داشته باشید که انواع ناودانی دارای مشخصات مختص به خود هستند که بر اساس جدول ناودانی (جدول اشتال) به آسانی می‌توانید وزن را تخمین بزنید. جهت خرید اینترنتی و بدون واسطه انواع آهن‌آلات ساختمانی می‌توانید به سایت https://samentejarat.com مراجعه کرده و با کارشناسان فروش این سایت معتبر جهت مشاوره در ارتباط باشید.

نحوه محاسبه وزن ناودانی در سایت ثامن تجارت

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =