کد خبر : 312277
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
-

عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران شد

عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران شد

بعد از حدود دو ماه بلاتکلیفی سرانجام عادل عالیشان به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب و امروز معارفه شد.

به گزارش عصرقائم، با حضور قمری مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و مسؤولان استانی و شهرستانی، عادل عالیشان به عنوان سرپرست جدید ورزش و جوانان مازندران معارفه شد.

پیش از این، حسن رنگرز به مدت دو سال مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بود.

خسرو قمری مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش در این مراسم اظهار کرد: استان مازندران نه تنها در کشور ما حتی در سطح جهان قطب های ورزش شناخته شده است.

وی ادامه داد: استان مازندران استان نخبه ما در کشور است، همه ورزش مازندران را با کشتی آن میشناسند اما این استان در تمامی رشته‌ها بهترین است.

قمری ادامه داد: افتخار دارم در زمانی که در فدراسیون دوچرخه سواری بودم، یکی از ارکان و رکن ورزش کشور حضور قهرمانان این استان در تیم‌های ملی بود که پرچم کشور عزیزمان ایران را در سطح میادین بین‌المللی به احتراز در آوردند.

وی از تلاش برای فرد شایسته بعد از استعفای حسن رنگرز گفت و بیان کرد: بررسی‌های زیادی اتفاق افتاد و از مدیرانی مصاحبه‌هایی انجام شد، ولی نهایتا قرعه به نام آقای عادل عالیشان افتاد و امیدواریم ایشان تلاش شبانه روزی داشته باشند تا موفقیت‌های ورزش مازندران بیشتر و بیشتر شود.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش گفت: یکی از خواسته‌های ما در این است که اعتباراتی که در سفر آقای رئیس جمهور صورت گرفته باید پیگیری‌های خاصی داشته باشند. امیدواریم استان مازندران بر اساس اعتباراتی که برایش تخصیص داده شده، افتخارآفرینی بیشتری داشته باشد.

وی افزود: بحث توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی موضوع مهم دیگری است که توسعه ورزش قهرمانی جز اولویت است و باید استعدادیابی صورت گیرد.

قمری ادامه داد: در موضوع باشگاه داری هم استان مازندران در رشته‌های مختلف در لیگ‌های مختلف دارد که باید نگاه ویژه‌ای به آن شود. در حوزه جوانان هم باید نگاه ویژه ای شود.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در مراسم معارفه بعد از دریافت ابلاغش، اظهار کرد: ورزش مازندران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: کار در ورزش زیاد است اما از نوع شیرین است. من از جنس همین استان بزرگ هستم و در ادامه از یکایک دوستان میخواهم که بنده را یاری کنند.

عالیشان بیان کرد: پیشکسوتان جایگاه وسیعی برای من دارند.

وی بخشی از برنامه های خودش را گفت و اظهار کرد: در بحث برنامه، چهار راهبرد در حوزه ورزش دارم و در حوزه جوانان پنج راهبرد دارم.

عالیشان افزود: ارتقا ورزش قهرمانی راهبرد اول و اصلی من است. توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره با نگاه توسعه محوری است.

وی ادامه داد: راهبرد سوم ما کارهای فرهنگی است و توسعه ورزش همگانی هم جزو راهبرد بعدی من است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران توجه به امروز جوانان را در اولویت خودش قرار و گفت: ساماندهی جوانان ما هم جزو برنامه های مهم ما است. بحث بعدی ما ساماندهی امور فراقت جوانان است و بحث جوان گرایی است که باید از جوانان استان استفاده گردد. این موضوع جوان باوری را در پی خواهد داشت.

عالیشان از نگاه ویژه به بحث ازدواج جوانان گفت و بیان داشت: ترویج ازدواج موفق و تحکیم خانواده راهبرد بعدی ما است.

وی به عملکرد مثبت ادارات و هیات‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: باید به نوعی کار کنیم که در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی ما پیش باشیم و در رتبه های بالا باشیم.

عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − شش =